Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Frigør mere hukommelse

Hvor frigøre jeg mere hukommelse henne. Jeg har nemmelig et spil som siger at jeg ikke har nok hukommelse til spillet og siger derfor at jeg skal frigøre mere hukommelse.

Jeg har 768 Mb ram
Avatar billede fromsej Praktikant
08. januar 2003 - 19:40 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:41 #2
Windows xp
Avatar billede fromsej Praktikant
08. januar 2003 - 19:43 #3
Så ved jeg det ikke , beklager.*S*
Avatar billede sekam Nybegynder
08. januar 2003 - 19:46 #4
Hvilket spil?

Prøv evt. at forøge den virtuelle hukommelse.
Højreklik på 'Denne Computer' - 'Egenskaber' > 'Avanceret' > 'ydeevne' > 'Indstillinger' - 'Avanceret'
Avatar billede kabbak Professor
08. januar 2003 - 19:46 #5
Har du disablet din sidefil = Swapfile
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:47 #6
Det er championship manager 01/02 og har prøvet det du har skrevet er der ikke en anden løsning
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:49 #7
hvor finder jeg min sidefil =swapfile
Avatar billede kabbak Professor
08. januar 2003 - 19:50 #8
er din harddisk ved at være fuld ?
for så er der ikke plads til sidefilen
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:51 #9
nej jeg har 100 gb tilbage
Avatar billede kabbak Professor
08. januar 2003 - 19:53 #10
du finder størrlsen af din sidefil der hvor sekam forklarer.
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:54 #11
jeg har gjort de ting som han har skrevet
Avatar billede sekam Nybegynder
08. januar 2003 - 19:54 #12
Sæt sidefilen til 800/2000
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 20:01 #13
nu virker det tak forhjælpen jeg kan jo ikke giver nogle point da i bare har kommenteret det.
Avatar billede sekam Nybegynder
08. januar 2003 - 20:02 #14
Svar. :)
Avatar billede kabbak Professor
08. januar 2003 - 20:02 #15
Sekam svar nu
Avatar billede avni Nybegynder
03. januar 2004 - 06:54 #16
det her kan måske hjælpe med hukommelse problemer i win2000, og winxp();

Lukning: Ryd sidefilen til den virtuelle hukommelseComputerkonfiguration\Windows-indstillinger\Sikkerhedsindstillinger\Lokale politikker\Sikkerhedsindstillinger

Beskrivelse
Bestemmer, om sidefilen til den virtuelle hukommelse ryddes, når systemet lukkes.

Understøttelse af virtuel hukommelse bruger en systemsidefil til at skrive hukommelsessider til disken, når de ikke bruges. På et aktivt system åbnes denne sidefil udelukkende af operativsystemet, og den er godt beskyttet. Men systemer, der er konfigureret til at tillade start med andre operativsystemer, skal muligvis sikre, at systemsidefilen ryddes, når dette system lukker. Dette sikrer, at følsomme oplysninger fra proceshukommelsen, som kan blive lagt i sidefilen, ikke er tilgængelige for uautoriserede brugere, som det lykkes at få direkte adgang til sidefilen.

Når denne politik er aktiveret, medfører det, at systemsidefilen ryddes ved ren lukning. Hvis du aktiverer denne sikkerhedsindstilling, nulstilles dvalefilen (hiberfil.sys) også, når dvale deaktiveres på et bærbart computersystem.

Standard: Deaktiveret.

Yderligere oplysninger finder du under:

Værktøjer til sikkerhedskonfigurationsstyring