Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 18:28 Der er 5 kommentarer

Championship manager 01/02

Når jeg trykker start nyt spil skriver den at jeg ikke har nok systemhukommelse og at jeg skal frigøre mere hukommelse jeg har 768 mb ram 100 gb ledig plads tilbage hvad kan det være?
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
08. januar 2003 - 18:37 #1
prøv at sætte din paging file til system managed size.
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:03 #2
Hvor gør jeg det henne
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
08. januar 2003 - 19:09 #3
Control panel>system>advanced>click settings under performance>advanced igen>og så change nederst.. sådan r det ihvertfald til Xp
Avatar billede killernet Nybegynder
08. januar 2003 - 19:14 #4
kan du ikke oversætte det til dansk min xp er på dansk og det gør det lidt indviklet når man er vand til dansk.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
08. januar 2003 - 19:37 #5
kontrol panel>system>avanceret>indstillinger under ydeevne (eller ydeevne)>avanceret>og så en knap der svarer til change(der r kun 1)