Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. januar 2003 - 18:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen E-mail ?

Hvorfor får jeg ingen mail fra exp ?
De eneste katagorier jeg abboner på er xp.
Og nej det er ikke min udbyder der er noget galt med da jeg har testet den.
Og det er "forværet" de sidste 2 dage da jeg slet ikke får mail nu i de spørgsmål jeg deltager i.
Før fik jeg dog mail ved hvert 3-5 nye spørgsmål nu får jeg slet ingen ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. januar 2003 - 20:32 #1
jeg kan heller ikke se at der kommer spm. i WinXP kategorien, hvad er der galt mon, det må Admin kunne svare på.

Det kan også være at nikolaidu kan komme med en forklaring.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 01:44 #2
Jeg savner bestemt også e-mail. Både om afviste/akcepterede svar og nye indlæg i tråde i forskellige kategorier.
Dette er ingen hjælp, blot en støtte til at "noget" må være galt. I øvrigt frustrerende som jævnlig bruger på E.dk.
Avatar billede admin Novice
09. januar 2003 - 09:17 #3
Jeg får mail, men vil se om jeg kan finde en bug eller optimere.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
09. januar 2003 - 09:35 #4
Perfekt Jakob :)
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 18:45 #5
Kun orientering: I dag har jeg fået mails. Tusind tak for det!
Håber det fortsætter sådan.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
09. januar 2003 - 18:58 #6
Jeg fik også mail men kun i formidags så stopped det igen ?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
09. januar 2003 - 23:50 #7
Nu har jeg ikke fået nogen mail fra de sidste 18 nye spørgsmål i katagorien xp ?