Avatar billede mrmatrix Nybegynder
08. januar 2003 - 16:28 Der er 7 kommentarer

Dårlig opløsning på V770 Hyundai skærm?

Kan det skyldes et for billigt skærmkort/grafikkort (S3 Graphics ProSavageDDR) eller er Hyundai V770 skærmen ganske enkelt ikke "godt nok"?
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
08. januar 2003 - 16:52 #1
hvad mener du med dårlig opløsning ???
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
08. januar 2003 - 16:57 #2
grumset uklart osv
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
08. januar 2003 - 16:58 #3
har du installeret en ordenlig driver til dit Grafikkort !?
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
09. januar 2003 - 13:19 #4
Tja... jeg har installeret de drivers der fulgte med på cderne. Desuden har jeg tilføjet den farveprofil der fulgte med. Jeg prøver lige at opdatere med drivers herfra: http://www.savagenews.com/?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
09. januar 2003 - 13:48 #5
et dårligt grafikkort kan godt være skyld i et mere sløret billede.
det kan også gøre en forskel hvor mange hertz man sætter opdateringsfrekvensen til.
min gamle 17 tommer kunne klare op til 85 hz, som jeg også kørte da billedet stod roligere, men ved 75 hz var det tydeligt skarpere.
hvis du prøver at køre en høj opløsning kan det også være skærmen og/eller kortet ikke kan klare det så godt.
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
10. januar 2003 - 14:59 #6
Jeg har prøvet at:
Installere diverse drivers (CDROM + Download)
Installere farveprofil
Ændre på frekvenz (60-85hz)
Ændre på lys/contrast (En som vidst hvad han gjorde ændrede disse indstillinger, men desværre er skærmen temmelig mørk nu.)

Jeg lukker - er der nogen som vil have point?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
13. januar 2003 - 10:58 #7
kun hvis det har hjulpet :-)