Avatar billede king-at-run Nybegynder
08. januar 2003 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af bundkort?

Jeg har lige fundet ud af mit bundkort ikke kan køre sammen med mit nye graffikkort.

jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale et nyt bundkort, og hvorfor.

jeg har i øjeblikket et Palit Daytona GeForce 4 TI 4200 128MB grafikkort, en AMD Athlon 1400 MHZ og 512 SDRam.
Min PSU = 300 W

På forhånd tak :-)
Avatar billede toocool Nybegynder
08. januar 2003 - 18:41 #1
ECS K7SEM ATX  kunne være et godt bud. Kortet har alt hvad du har brug for, og da jeg selv har brugt det ved jeg at det er stabilt. (Ihvertfald det jeg havde*GG*)

Held og lykke.

P.S. kortet er set ved ak-computers.dk til 749,-
Avatar billede gol Nybegynder
08. januar 2003 - 20:33 #2
Mit bud ECS K7S5A til ca 500,-  så kan du altid opgradere til DDR ram
Avatar billede kallan Nybegynder
10. januar 2003 - 15:11 #3
Jeg synes du skulle tage skridtet nu og opgradere til DDR-Ram sammen med bundkort skiftet...

I så fald kan jeg kun abefale Asus med Disse VIA chipsæts:

Asus kort med VIA Apollo KT266A med RAID:
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=A7V266-E/RAID

Asus kort med VIA Apollo KT333:
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=A7V333

Asus er meget kendte på kvaliteten og stabiliteten af deres produkter og er absolut anbefalelses værdigt!

venlig hilsen
Kallan
Avatar billede kallan Nybegynder
14. januar 2003 - 21:33 #4
Tak for point'ene... glad for at kunne hjælpe!

Venlig hilsen
kallan
Avatar billede krusnof Nybegynder
14. januar 2003 - 21:36 #5
VIA er noget lort i forhold til nForce.
Køb hellere Epox 8RDA+, som er blevet købt af flere som det bedste og hurtigste bundkort de har haft..
Hvis du heller vil have ASUS, så køb A7N8X Deluxe, som er mere bruger venligt!

MEGET mere for pengene!