Avatar billede kunop Nybegynder
08. januar 2003 - 14:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skyldes denne fejl?

Af og til opstår denne fejl når jeg loader min forside. Er der nogen der har en idé til hvorfor den opstår?

Active Server Pages error 'ASP 0115'

Unexpected error

/index.asp

A trappable error (C0000005) occurred in an external object. The script cannot continue running.
Avatar billede nozio Nybegynder
08. januar 2003 - 14:48 #1
Avatar billede ramnir Nybegynder
08. januar 2003 - 16:38 #2
du kan steppe dig igennem din ASP side for at se hvor det går galt.

Response.Write "Hertil går det fint."
Response.End

Hvis denne kode bliver placeret før fejlen får du teksten skrevet ud, hvis ikke, ja... så skal du placere linierne tidligere i dit dokument. På den måde kan du finde ud af præcist i hvilken linie det går galt :-)

/ramnir
Avatar billede gigaload Nybegynder
08. januar 2003 - 17:57 #3
prøv at lægge koden op for siden....
Avatar billede kunop Nybegynder
08. januar 2003 - 18:00 #4
Der er flere hundrede linier kode, men jeg kan evt. ligge den i et eksternt link... Var det en idé?
Avatar billede kunop Nybegynder
08. januar 2003 - 18:03 #5
Tror lige jeg prøver at finde fejlen selv, ved at gennemgå nozio's link, ellers så kommer koden!
Avatar billede kunop Nybegynder
10. februar 2003 - 18:07 #6
Har fundet ud af det... Skyldes et eksternt objekt som blev kaldt