Avatar billede nanodead Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:59 Der er 2 kommentarer

PCMCIA Xircom R2BE netkort under RH6.2

Jeg har fået en ny bærbar med et Xircom R2BE PCMCIA netkort, men jeg ved ikke hvordan jeg får det til at virke, hvad skal man gøre, osv. Jeg er alm. kendt med linux og unix systemer, men kender slet ikke noget til pcmcia og xircom under linux..

\\\\Kim
Avatar billede jara Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:28 #1
Avatar billede svindler Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:05 #2
Kortet står ikke specifikt nævnt på nedenstående, så du får sikkert problemer.
http://www.redhat.com/support/hardware/intel/62/rh6.2-hcl-i.ld-22.html
Prøv evt at kigge i nogen af de nævnte man-sider. Jeg tvivler på om det giver noget, fordi dit kort er et CardBus; det er der vist ikke nogen af de nævnte Xircom kort, der er.
Jeg har selv haft meget bøvl med at få et Xircom til at virke. I mit setup er der forskel på, om jeg har kortet siddende i en docking-station eller i maskinen.