Avatar billede humleloi Nybegynder
07. januar 2003 - 17:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af bærbar computer!

Jeg står og skal bruge en bærbar computer til mit studie og vil lige høre jer hvilken I synes er bedst til prisen og hvor man får mest for pengene. For gider ikke give 15000 kr. ekstra fordi der står IBM på!
Avatar billede niceday Nybegynder
07. januar 2003 - 17:53 #1
Det skal du heller ikke. Jeg købte selv en Dell for nogle måneder siden (Inspiron 4150) og må sige jeg er en meget tilfreds kunde. Jeg har tidligere stiftet bekendskab med både Compaq og IBM - og det var derimod ikke den store oplevelse :-(
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 17:55 #2
ASUS L4

Jeg ved ikke hvad den koster, men jeg synes helt klart at det er den bedste bærbar du pt kan købe
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 17:55 #3
Du kan også vælge lillebroren L3
Avatar billede humleloi Nybegynder
07. januar 2003 - 18:14 #4
jakobclausen --> kan du ikke lige sende et link?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 19:22 #5
Avatar billede humleloi Nybegynder
07. januar 2003 - 19:34 #6
kan ikke finde dem inde på edbpriser.dk! hva ligger prisen i?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 19:53 #7
Jeg tror nok at L4 er rimelig ny, har ikke set den på andre sider end asus'

Men L3 kan du finde her: http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='L3_serien'

Men altså hvis du synes at de er for dyre, kan jeg bare anbefale dig en asus computer. Jeg sidder selv med en lidt ældre version, og er efter 1½ stadig meget glad for den
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. januar 2003 - 09:11 #8
Takker for point
Avatar billede erla Nybegynder
06. februar 2003 - 13:37 #9
Er der nogen der har fundet ud af om man kan købe en L4000e her hjemme endnu og gerne prisen på den.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. februar 2003 - 14:18 #10
Jeg har ikke set den nogen steder endnu, og har da kigget lidt efter den, da jeg er meget spændt på prisen