Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:41 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

ang. spm http://www.eksperten.dk/spm/30193 ??? snyd?

Ja, topic siger vist det hele, prøv at kigge info på de to bruger...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nick11

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mr-niceguy

Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:44 #1
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:48 #2
Er det bare mig eller giver 900 / 3 ikke 300 ?? som f.eks. antallet af point man får når man bliver medlem .. det stinker så hårdt at det kradser i mine næsebor ... :-)
Der må være en til da mr-niceguy har 900 point tjent, 300 brugt og 905 ialt..
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:53 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=war

Han skal lige med... hehe

- Anders
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:53 #4
Tror den sidste er \"war\"

prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/30193 ...

som de andre sagde! Husk at skifte brugernavn når man \"svarer\" på sine egne spørgsmål *lol* Tumpe..

\"War\":

0 dage, 300 point brugt på mr-niceguy ... LUGTER!!!
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:53 #5
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:54 #6
Det lugter ikke... det STINKER langt væk...

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:55 #7
jow, jeg skulle også lige til at tilføje war til listen over medskyldiger...meen jeg kan se at jeg ikke var hurtig nok *S*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:55 #8
Det er edermame snyd for alle pointene... *lol*
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:56 #9
Det er så dumt at det *næsten* er sjovt!!!

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:56 #10
hehe...yep, men vi overlever jo nok ( håber jeg =) )
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:58 #11
Hvad fanden er der galt med jer alle sammen...det er sku jer der lugter man, er bare misundlige eller hvad,....
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:00 #12
*snus* *snus* *snus* hmmm nope, det lugter ikke her...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:01 #13
Misundelige ?? Over hvad ??

Det er sku noget forbandet lort at rende og lave sådan noget snyd ...
Hvis ikke du kan tjene dine point på ærlig vis så skrid af helvedes til!!!!
Der er så mange snydere her at vi snart (læs: ER BLEVET!!!) er ved at blive godt og vel træt af jer!!
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:02 #14
Man er da ikke misundelig på en snyder... Dine brugere bliver jo slettet af admin og hvis du laver samme trick med dine øvrige/fremtidige brugere vil det blive opdaget med det samme!!

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:03 #15
Hvorfor er der bare nogle der ikke kan lave være med at snyde? hvad for de udaf det? ingen ting, for de bliver jo alle sammen opdaget før eller siden...

måske man skulle lave et anti-cheat-corps her på eksperten, der bare gik rundt og kigge eller spm. igennem for snyd *S*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:07 #16
<< scz >>

Jeg sad netop og tænkte på det samme for et par timer siden .. bare en eller to personer der sad et par timer om dagen og ledte efter snydere..

<< mr-niceguy >>

Din stinkene chat virker ikke en meter .. den påstår jeg har skrvet forkert PW hver gang ..
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:08 #17
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:08 #18
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:09 #19
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:09 #20
hehe... stakkels admin... han får jo overarbejde!!

- Anders
Avatar billede scz Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:09 #21
tdaugaard>> jow, har du tid til det? for så kunne vi forslå det til admin, om de ikke kunne oprette det...

jeg vil godt være med i det...
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:19 #22
sådan i alle sammen ved, så kan jeg godt snyder alle sammen...uden der nogen der opdater det, også fuck af med jer...jeg kan godt betale penge istedet for få point eller give point...
Avatar billede lauer Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:20 #23
tdaugaard  --> Hans chat virker altså godt...og den er også ret god.
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:23 #24
Den hakker helt vildt... man får hovedpine af den!!

- Anders
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2000 - 23:27 #25
Spørgsmålet var om ikke admin skulle oprette 2-3 profiler som kunne hedde \"Sheriffen\", \"Hævneren\" eller \"Dommeren\". Så kunne han tildele disse profiler til tre personer som han har tillid til her inde på eksperten og give disse tre profiler co-admin rettigheder. De tjener ikke point, men kan slette brugere (som navnene antyder).

Bare et forslag fra en bruger som er meget glad for eksperten.dk og som er meget træt af de umodne iddioter, som ikke kan finde ud af at indfinde sig under de regler der er sat op til vores alles bedste!
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2000 - 23:28 #26
iddioter = idioter (min hånd dirrer af harme ;-)
Avatar billede lauer Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:40 #27
halnet  --> Mener du chatten... Du har måske lavet en der er bedre... jeg står nemlig også lige og mangle en chat.
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:48 #28
Jeg har ikke lavet nogen... men kan lave en til dig!
Skriv på info@halnet.dk

- Anders
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:58 #29
Hejsa alle sammen

Hvis jeg skulle værre ærligt over for jer, så er det ikke mig der ejer www.houze.dk - Men jeg kunne godt tænke om der er nogen som gider at lave en chat rum til mig som ligner (www.houze.dk)....Halnet, tror nok du kan gøre det, jeg håber du gider at lave en til mig...Også vil jeg også sige undskyld til at jer der har opdater at jeg snyd, og jeg lover jer at jeg ikke gør det igen, jeg har gjordt, begrund af at jeg ikke fandt nogle som gad at give mig en chat rum uden at de vil have point...

Mvh
Mr - NiceGuy

http://www.web-zone2000.subnet.dk

PS: håber der er nogen som gider atlave en chat rum til mig...Og undskyld endnu engang...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:59 #30
<< machoman >>

Hans chat stinker ... der er fejl og misplaced sætninger ... den sagde \"Fejl\" da jeg havde oprettet en bruger, men jeg BLEV oprettet.. (det kunne jeg se på listen) ..

Og hvis du synes den er god så prøv at se min på www.tdaugaard.dk/c .. (det var IKKE en reklame!)
Så kan du godt se at hans hoster lidt ..

<< fcs >>

Jo .. det kunne faktisk være en god ide.. men det skulle være sådan at hvis de slettede en bruger ville det være et FORSLAG til at slette brugeren..f.eks. en deaktivering sådan at man ikke kunne logge ind indtil Admin havde kigget på det.. ellers vil folk rende og lege politimænd .. men se\'følig SKAL det være nogle som har været her længe og som admin stoler på (pick 3 from the top 10 list *lol*)
Avatar billede fcs Novice
25. oktober 2000 - 00:04 #31
tdaugaardZZ Lige precist. Jeg prøver at oprette en chat over icq med dig og scz, men det virker sgu ikke rigtigt. Har du slået et eller andet fra, som bevirker at du pr. default afviser chat requests?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:06 #32
<< mr-niceguy >>

Det er ikke en undskyldning at du manglede point .. så må du sku tjene dem på ærlig hvis som os andre!

Avatar billede lauer Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:10 #33
tdaugaard  --> Den er da sej, men for det første er den ASP og for det andet kan jeg ikke bruge den til min side...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:12 #34
lyder som en god ide det med co-admins :-)
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:12 #35
jeg vidst sku ikke at det handlede på denne måde, men jeg skal nok slette min brugernavn....så snart jeg har fået en chat rum til min hjemmeside...www.web-zone.dk...jeg har bestilt den, så jeg regner med at få den om en uge, derfor vil jeg meget gerne have en chat rum til den som www.piercing-info.dk (chat).....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:12 #36
<< mahcoman >>

Min eller hans ?
Avatar billede lauer Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:16 #37
tdaugaard  --> Din !! :-)
Nu kan jeg godt se at hans var dårlig... Den er jo snart bedre end JubiiChat :-))
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:21 #38
hej igen alle sammen

Tdaugaard....din hjemmeside er sej..men du skal bare vide at det ikke er mig der ejer www.houze.dk, men jeg ejer siden http://www.web-zone2000.subnet.dk - og har købt en domain, så min adresse bliver www.web-zone.dk...men jeg har bruge for en chat rum ligesom http://www.piercing-info.dk/chat/chat.php - håber der er nogen som kan lave en til mig...(PHP3)

Mvh
Mr - NiceGuy
Avatar billede halnet Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:54 #39
Kan lave den for $$

info@halnet.dk

- Anders
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 01:47 #40
<< mr-niceguy >>

Sorry .. jeg troede det var dig der ejede houze.dk .. :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:25 #41
War er slettet.
Avatar billede halnet Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:31 #42
Hvad med de andre?

- Anders
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:40 #43
halnet>> nick11, cjhat, mr-niceguy er også slettet!
Avatar billede halnet Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:48 #44
Okie... så faktisk dine svar i de andre \"chat\"-spørgsmål lige efter jeg skrev dette...

- Anders