Avatar billede frets Nybegynder
07. januar 2003 - 02:58 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Logo

Jag har set en masse fine logoer her på eksperten, så nu kunne jeg også godt tænke mig at få lavet et.
Da jeg endnu ikke har haft tid til at lave min hjemmeside, vil jeg prøve at arbejde ud fra logoet og lade det bestemme layoutet.
Det eneste jeg vil tage forbehold for er:
1) Der skal stå: Meioselia
2) Det skal kunne bruges til brevpapir (helst både i farve og sort hvid)

I bestemmer selv hvilke farver der skal bruges og om der skal stå meioselia eller Meioselia.
Jeg kan godt lide blå/grå farver, men det er op til jer.
Jeg ser frem til at se nogle forslag.
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 08:35 #1
http://www.sdn.1go.dk/test.html
(tager lidt langt tid at uploade)

Bare et foreslag
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
07. januar 2003 - 08:38 #2
www.lynx-dlk.dk/mei.png

www.lynx-dlk.dk/mei2.png

det er ikke så meget- i forhold til talbogahl- men også et forslag :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. januar 2003 - 12:19 #3
Er det til et firma ?

For så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad dette firma skal lave.
Avatar billede frets Nybegynder
07. januar 2003 - 13:15 #4
Ja, det er et lille firma som jeg deles med en kammerat om. Vi laver lidt hjemmeside og konsulent virksomhed mellem studierne.
Avatar billede frets Nybegynder
07. januar 2003 - 13:19 #5
/talbodahl jeg kan godt lide din stil... men der mangler ligesom et eller andet for at det kommer helt op at ringe... Hvad er det til højre?
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 13:52 #6
Ja det er jo mysteriet hvad der er til højre..

Men hvad mener du med det skal helt op og ringe ?!
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 13:53 #7
talbodahl> han mener nok noget i stil med: men der mangler ligesom et eller andet for at det bliver perfekt :)
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 13:58 #8
Jaeh'.. men ved ikke helt hvad det skulle være ?!
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
07. januar 2003 - 16:55 #9
lige et forsøg http://hpja-design.dk/exp/
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 17:52 #10
talbodahl
Vil du gerne ha en sag på nakken.. du har taget Venstra side af mit logo på min hjemmeside på www.daniel.frip.dk hvis jeg ser du gør sådan noget her pisigen ikke så ringer jeg til politiet med det samme hvis ikke jeg gør det nu skal lige tænke.. sikke en nar... Hvor nakker ud mit gRafik Svans
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 17:57 #11
Højre mener jeg .. hvad sker der for dig din svans lær at lave dit ejet
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 17:58 #12
Så har du fandme også brugt logo på din hjemme side ved du hvad nej nu tror jeg fandme jeg ringer en gang til politi ... og hører..
Avatar billede cdc Novice
07. januar 2003 - 18:08 #13
talbodahl--> Det er det dårligste forsøg til dato på at stjæle et banner jeg har set, man kan godt være mere ellegant, hvis det skal gøres. Vil nok anbefale dig at slette alle sammen.....

/cdc
Avatar billede lee Nybegynder
07. januar 2003 - 18:15 #14
Copycat...

talbodahl... det var dog det ynkeligeste jeg længe har set !!!

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
07. januar 2003 - 18:17 #15
Du er hermed anmeldt for groft tyveri af grafik fra en andens hjemmeside.

/Lee
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 18:18 #16
Tak Lee. og cdc
Avatar billede willsonn Nybegynder
07. januar 2003 - 18:20 #17
Så kom der ellers rav i den, hva? Men det er sgu da også noget svineri, Talbodahl. Fy føj da....den sved!!!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 18:27 #18
talbodahl
Tag dog og kigge på www.pspgrafik.dk og lær lidt der så kan du måske selv lære at lave lidt det er rigtigt dumt sådan noget også lær dog at sætte design's op -- du er også anmeldt af mig for længst .

/Daniel
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 19:01 #19
talbodahl>>Jeg ved ikke hvad du håber at opnå ved så lav en handling som den her, men jeg vil bede dig hurtigst muligt at fjerne det grafik du har tyvstjålet, og håber herefter at du både skammer dig, samt giver dj-freeman en uforbeholden undskyldning.

pelkjaer - coadmin
Avatar billede balling Nybegynder
07. januar 2003 - 20:01 #20
Hm... spænende drejning dette forum tog!

Talbodahl> Du er en torskpande! Næste gang du skal ligge stjålen grafik ud på nettet, så lad være med at ligge det ind under din egen HP, hvor man kan læse om dig og se billeder af dig!
Freeman> Er dit grafik dækket af copyright? Ellers hjælper politiet vist ikke meget!
Frets> Jeg kigger på sagen!
Alle jer andre> Ease up! Drengen er 14 år (og er derfor under straffealderen). På trods af at han har dummet sig ud over det sædvanlige burde man måske lige give ham en chance! JA, det var dumt! JA, det var forkert! Men stadig... Da jeg var 14 var jeg sgu heller ik for kvik! ;)

- Balling
Avatar billede xirox Nybegynder
07. januar 2003 - 20:13 #21
LOL Hvor er man så?
Fedt at nakke andres grafik..Virkeligt flot.
Det er sq da mega tavligt, at gøre det for en anden´s hp
+ jeg ville mene det ville være mega pinligt 8-()
Skod af dig!
Avatar billede cotus Nybegynder
07. januar 2003 - 20:13 #22
Ej, helt ærligt, nu må i lige styre jer...
Han har hugget noget grafik - han er 14 år - bliv sur, men ik mere end det!!!
Helt ærligt... han har vist fået en lærestreg, men i behøver ikke gå videre med det...
Avatar billede cotus Nybegynder
07. januar 2003 - 20:13 #23
Forresten vil jeg lige prøve at lave noget til dig...
Her om lidt! :)
Avatar billede xirox Nybegynder
07. januar 2003 - 20:14 #24
Vi har en lille profil af ham her jo
http://www.sdn.1go.dk/profil.htm
Avatar billede xirox Nybegynder
07. januar 2003 - 20:14 #25
14 år til eller fra.??? Hugget  er hugget + han også har brugt det til sin egen forside????
Avatar billede cdc Novice
07. januar 2003 - 20:18 #26
Hvis han sletter dem så tror jeg nok han har lært, skulle vi så ikke lade det være med det?
Og nu har CoAdmin sagt sit også, så skulle det vel ikke være mere snak om den sag !

/cdc
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
07. januar 2003 - 20:20 #27
Jeg vil nu holde lidt med balling og cotus...

han har lavet en fejl, ja men man skal lære af sine fejl. og det tror jeg også han har nu.

men så heller ikke mere i det nu.... det er første gang det er sket, og vi regner jo ikke me at det sker igen. lad os bære over med det denne ene gang, vi har jo alle gjort noget dumt engang.

Vi ved alle det er forkert, og kan også sagtens følge jer, for sådan er jeg selv, men nogle gange må man bare lige slå koldt vand i blodet, også her, for han er 14, og han har ikke tænkt sig om. :)
Avatar billede xirox Nybegynder
07. januar 2003 - 20:30 #28
ok tilgivet..!
Avatar billede cotus Nybegynder
07. januar 2003 - 20:35 #29
http://www.donaldisten.dk/eksperten/301891.jpg
Ved ik om det er noget...
Det er jo svært at lave noget ud fra - ingenting - ... !!!
Avatar billede cotus Nybegynder
07. januar 2003 - 20:36 #30
Og det var et svar! :)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. januar 2003 - 22:10 #31
HVis du bare la være med at nakke mit / O gandres mere og sletter mit så er det væk.. Meen syntes det er noget pis at du gå her ind og tjekker og derefter du har læst dette laver vider da jeg opdagde det her for ca 4 timer siden havde du kune lavet profil nu virker link's også også
Avatar billede frets Nybegynder
07. januar 2003 - 22:13 #32
cotus> Jeg kan godt lide dit bud, men jeg vil gerne lige tænker over det til imorgen inden jeg giver dig point.
Avatar billede cdc Novice
07. januar 2003 - 23:17 #33
Ikke for noget cotus, men er det ikke lidt fladt det her, at bruge det samme logo bare at spejlvende det og ny text ??
http://www.eksperten.dk/spm/301730
Specielt når man tænker på hvilken drejning dette spørgsmål har taget!

/cdc
Avatar billede balling Nybegynder
07. januar 2003 - 23:20 #34
Der er jeg så helt uenig med dig cdc!

Eftersom hans svar ikke blev accepteret sidst gør det jo ingen skade at gebruge designet! Farverne er anderledes, det er udviklet lidt, men idéen er jo stadig god...!

- Balling
Avatar billede cdc Novice
07. januar 2003 - 23:23 #35
Cotus fik da fik da 100 points der ! Som jeg kan se det

/cdc
Avatar billede cdc Novice
07. januar 2003 - 23:23 #36
Avatar billede balling Nybegynder
07. januar 2003 - 23:27 #37
Du har fuldstændig ret! Min fejl, sorry! Jeg læste bare at Wanger.dk's svar var accepteret!

Idéen er enda ikke hans egen:
http://www.2kweb.dk/grafik/headers/om2kweb.gif

Det er sq surt at se! Dårligt træk Cotus!

- Balling
Avatar billede frets Nybegynder
08. januar 2003 - 00:16 #38
Jeg vil give jer alle ret i at der er ved at gå lidt for meget kopi i den.
Er der nogle som kan/vil lave et logo som ikke er en kopi eller stjålet fra en anden.
Avatar billede cozey Nybegynder
08. januar 2003 - 00:33 #39
Nu tør man sgu' næsten ik ;o)
Avatar billede lee Nybegynder
08. januar 2003 - 00:46 #40
corsey>> der er aldrig noget at være bange for hvis du har lavet et stykke grafik helt selv fra bunden af ;o)

Håber Talbodahl ser at få fjernet det "lånte" grafik og har fået sig en lærestreg.
Jeg syntes dog min anmeldelse til coadmins var på sin plads... ser ikke dette som et forkert træk.

/Lee
Avatar billede frets Nybegynder
08. januar 2003 - 12:55 #41
Jeg skulle høre fra min kammerat om det kunne lade sig gøre at logoet kom til at indeholde en orbital.
Avatar billede cotus Nybegynder
08. januar 2003 - 15:04 #42
/cdc>> Tjoh... det kan du selvfølgelig have ret i... Det er bare svært at lave noget, når man ikke har noget at gå ud fra!
Jeg ved ikke noget om sidens design, osv...
Men jo... du har ret!!!

Frets>> Orbital???
Avatar billede frets Nybegynder
08. januar 2003 - 22:35 #43
Orbital: Det er betegnelsen for en banekurve for en planet, banekurven for en elektron etc.... På http://www.dr.dk/videnskab/ har de en halv orbital... Jeg tænke at det måske kunne se fedt ud, hvis o'et i Meioselia  lå i en ellipseform, så det lignede at o'et fløj rundt som en planet.
Avatar billede C:\> Juniormester
22. januar 2003 - 01:10 #44
Hmm... Er det totalt ufedt ?
http://www.7mm.dk/Meioselia.png

Det er ihvert fald ikke bøffet fra andre :-)

-L-
Avatar billede frets Nybegynder
22. januar 2003 - 21:43 #45
Det synes jeg ikke, kan man ikke få den gule knap (eller hvad det er) til at ligne et m?
Avatar billede C:\> Juniormester
23. januar 2003 - 00:43 #46
Den gule dims er bare en effekt-dims, som måske gør at man bruger 1 sekund længere på at se på logoet (ligesom dig)

Jeg har tilføjet nogle anderledes gule dimser, og lavet et par M´er som du kan vælge eller forkaste. De gule dimser kunne være en planet - øh...

se http://www.7mm.dk/Meioselia.jpg

-L-
Avatar billede frets Nybegynder
23. januar 2003 - 11:40 #47
Det ser meget godt ud, men hvad med at lave et m inden i 'kappen'. Den første runde ting indeholdt næsten et m. Kan man ikke gøre det til et helt m?
Avatar billede C:\> Juniormester
23. januar 2003 - 22:05 #48
se http://www.7mm.dk/Meioselia.jpg
Filen til Photoshop ligger her: http://www.7mm.dk/Meioselia.psd  (1M byte)

Det er stort set, hvad jeg kan tilbyde for 120 træpenge.

-L-
Avatar billede C:\> Juniormester
24. januar 2003 - 18:57 #49
+ selvfølgelig en baggrund eller lign.

-L-
Avatar billede frets Nybegynder
24. januar 2003 - 20:05 #50
Det er fino... opret et svar og du får point
Avatar billede C:\> Juniormester
24. januar 2003 - 20:50 #51
Svar

og takker

-L-