Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på design

Hej.

Jeg vil gerne have lidt feedback på designet af

http://www.horsensok.dk/xysto/index.htm

/Xysto
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 21:50 #1
Har lavet den med en opløsning på 1024*768
Avatar billede niceday Nybegynder
06. januar 2003 - 21:52 #2
Flot design.

Jeg ville dog overveje andre farver til dine toplinks - de sorte passer ikke helt ind.

Have a nice day !
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. januar 2003 - 21:57 #3
de sorte links ødelægger siden
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 21:59 #4
Hvilken farve skal de være?? Skal de være hvide og så skifte til sort??
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 22:00 #5
Har lige ændret dem til hvid og så sort. Er det bedre???
Avatar billede beils Nybegynder
06. januar 2003 - 22:00 #6
Meget flot design. Men de sorte links springer én i øjnene når man ser på siden første gang.

9@13
Avatar billede clausn Nybegynder
06. januar 2003 - 22:02 #7
Jeg syntes overskrifterne er for store (altså menuen), og desuden skal den sorte farve helt væk...

Just my comment :)
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 22:02 #8
Synes bare at de hvide er for fremtrædende.
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. januar 2003 - 22:04 #9
blåt foroven og gråt forneden giver 2 forskellige verdener der ikke ser ud til at have noget med hinanden at gøre.

I NS7 får jeg kun ca 2pixel stribet baggrund som margin tilhøjre for 'misc' feltet. det der lidt udnderligt ud når den venstre og den midterste marginsøjle er mindst 20 px brede.

rart med en side der passer sig til vinduet

det støder min programmør-tarm når du starter "[xYsTo}" med en knækparentes og slutter den med en tuborg (i logobilledet)

mvh JakobA
Avatar billede niceday Nybegynder
06. januar 2003 - 22:07 #10
Hvid er bedre end sort - nok en lidt andet type skrift - ellers kanon nice !
Avatar billede askeb Nybegynder
06. januar 2003 - 22:07 #11
Enig...baggrundsfarven til linksene burde også være en anden...
Topbanneret er flot...
Og så lige striberne, du bruger som baggrund burde være mere grå end sort.
Når man kommer ned over siden virker den meget tung. (sort)
Måske man skulle løsne op med mere blå i overskrifterne.
Så burde man også kunne se hvem der har skrevet kommentarene, og ved "see comments" skal der stå hvor mange der er...

Ellers er der ikke andet...
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 22:12 #12
takker. Vil arbejde videre med det. Tak for ros, tak for ris....