Avatar billede predze Nybegynder
06. januar 2003 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Framedrops på de_aztec i cs

Min computer kører næsten alle maps perfekt, bortset fra aztec hvor mine fps falder til 70 i vandet. Det er lidt af et problem, da musen naturligvis opfører sig anderledes når der kun er 70 fps.
I fx. dust2 har jeg 99fps, selvom jeg hører mp3 og har scoreboard fremme konstant. Det samme gælder for andre maps. Det skal lige siges, at min computer fint kunne trække alle maps før jeg fik min nye hd og måtte formatere.

Hvad kan problemet være, eller hvilken del af min computer skal opgraderes? (Har installeret diverse updates og små fikse progs, fx nvidiamax og nvrefreshlock)

Konf.
AMD Duron 1200mhz
Apacer 256MB 133mhz
Asus Geforce4 4200 (29.42)
Maxtor 80gb 7200, 8mb Cache, Fluid
IBM 20.5gb 7200
OS: Windows Xp SP1
Avatar billede mufoxe Nybegynder
06. januar 2003 - 21:57 #1
Umiddelbart ville jeg forsøge at sætte opløsningen ned og se, om det løser problemet. Er det tilfældet, kan du arbejde videre med idéen om opgradering ellers er der ikke noget ved det.
Det er ikke umormalt at hastigheden falder på forskellige steder på maps. Specielt vand er vanskeligt at lave på grafikkort, så det kræver lidt ekstra der.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
06. januar 2003 - 21:59 #2
Det kan være at det er en lille fejl det er blevet skrevet til map'et. Det lyder ikke sandsynligt, men prøv at lave en backup af det gamle de_aztec og så download et nyt inde fra f.eks.: http://www.counter-strike.net/csmaps.html

- Asger!
Avatar billede predze Nybegynder
06. januar 2003 - 22:01 #3
Har prøvet 640x480, men har det samme problem der :(

Der var ikke noget galt med mappet.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
06. januar 2003 - 22:04 #4
Avatar billede sekam Nybegynder
06. januar 2003 - 22:05 #5
Har du sat CS til køre i OpenGL mode?
Avatar billede predze Nybegynder
06. januar 2003 - 22:07 #6
Kører opengl, og den nyeste driver hjalp ikke? :/
Avatar billede kamazo Nybegynder
07. januar 2003 - 07:30 #7
predze:
Sådan er det bare på aztec, alle PCer lagger i vandet.
Avatar billede predze Nybegynder
07. januar 2003 - 17:56 #8
Har haft det til at køre optimalt med den nuværende konfiguration.
Avatar billede predze Nybegynder
22. maj 2006 - 10:43 #9
Fik den aldrig lukket