Avatar billede wise Seniormester
06. januar 2003 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fomular som aldig skal gemmes - how

Hejsa

Jeg har en formular (snart omtalt mange gange i dag) hvor der er en DialogList og på baggrund af denne vise nogle sager i nogle indlejrede views.
Den er lavet som en form, da jeg ikke kunne lave "vælge-feltet" på en page, men formen skal alså kun vise data, ikke kunne gemme data.

Hvis jeg vælger en anden person (og altså ændrer på formen) så bliver jeg spurgt om formen skal gemmes. Kan jeg programmere så at brugeren aldrig får dette spørgsmål?

Lasse
Avatar billede jogii Nybegynder
06. januar 2003 - 21:29 #1
Tilføj et ComputedForDisplay felt ved navn SaveOptions med formlen "0" til formularen. Så bliver der aldrig gemt data med den og hvis du trykker <Esc> bliver formularen lukket uden "Save" prompt.
//Jörg
Avatar billede wise Seniormester
07. januar 2003 - 11:51 #2
Perfekt, det gjorde tricket.
TAK !