Avatar billede wise Seniormester
06. januar 2003 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

View der skal åbnes som "collapsed" - sammenlukket

Hejsa

Jeg har en form, hvorpå der er 9 indlejrede views med sager og mails med mere under hver sag.
Jeg har dog det problem at alle disse views er "expanded" hver gang det åbnes.
Hvordan kan jeg sikre at alle views er foldet sammen så kun sagerne ses og overblikket bevares`?

Menupunktet edit -> collapse all virker faktisk ikke engang og jeg kan ikke finde nogle atributer på et view som bestemmer dette...

Hjælp.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
07. januar 2003 - 08:06 #1
Prøv følgende:
Sæt database launch-property til "restore as last viewd by user". Dernæst åbner du de 9 views enkeltvis og colappser dem før du går til næste view.
Jeg ved ikke om det vil virke med indlejrede views.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
07. januar 2003 - 08:50 #2
Forresten: du bør også sætte hak ved "Collaps all when database is fist opened". Sættes i design på viewet, 2. faneblad ("i").
Avatar billede wise Seniormester
07. januar 2003 - 10:07 #3
Hmmm strange.

Jeg havde sat det til colapse on first open, og når jeg åbner de enkelte views, så er de faktisk lukket sammen...
Men det virker stadig ikke i det indlejerede...
Jeg prøvet at se om der var nogle properties der, men det ser ikke sådan ud.
Avatar billede wise Seniormester
29. august 2003 - 11:26 #4
Det virkede desværre aldrig, jeg tror ikke det er muligt at styre på indlejrede... :-(