Avatar billede jackson Nybegynder
06. januar 2003 - 17:01 Der er 4 kommentarer

Music Software

Har kigget lidt på et par Musik software demo'er: Reason og Fruity Loops.
Har erfaret at man naturligvis sagtens kan lave musik uden et (klaver)keyboard, men ville mene at det nok ville gøre tingene en del nemmere hvis man havde et.

1. Hvad bør man vælge til en nybegynder som mig af keyboard? (er det også det man i dagligt musiktale kalder et midiboard?)

2. Hvor i DK kan Reason og Fruity loops købes og hvad ligger prisen på. Findes der netbutikker i DK der sælger den slags programmer?
Avatar billede thesqunk Nybegynder
06. januar 2003 - 17:08 #1
Avatar billede thesqunk Nybegynder
06. januar 2003 - 17:09 #2
http://www.procom.no/produkt/reason.htm

=/ Det er sku dyre sager hva'?
Avatar billede jackson Nybegynder
06. januar 2003 - 17:12 #3
Bestemt dyre sager, men hvad med i DK !!! sælger man ikke disse prg. herhjemme??? Det er om man kan købe skidtet i DK, ikke i Norge :-\
Avatar billede jackson Nybegynder
11. april 2003 - 02:00 #4
ingen der har nogen bud ?