Avatar billede tommyholm Nybegynder
06. januar 2003 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SIS grafikkort i bærbar

Hej
Grafikkortet i de fleste billige bærbare er et SIS650 integreret med shared RAM. Er det godt nok til spil eller skal der et bedre til?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
06. januar 2003 - 13:37 #1
Selvfølgelig er det godt nok...
Det kommer jo kun an på, hvordan du vil ha dine spil til at køre..
Hvis du vil ha hurtig grafik osv. så skal du nok invistere i et geforce4, som jo ikke koster så vildt meget mere.

Men som sagt, det er jo en smagssag
Avatar billede morten_leth Nybegynder
06. januar 2003 - 13:37 #2
det kommer an på hvilke spil du taler om..... hvis det er sådan noget som UT2003 og sådan noget i den klasse så er der vist ikke så meget at tale om.... men jeg tror umiddelbart godt det kan køre cs... men er ikke sikker
Avatar billede tommyholm Nybegynder
06. januar 2003 - 13:51 #3
Taler I af erfaring? Jeg vil nemlig hellere give lidt mere for den og så få et bedre grafikkort! Hos Dell påstår de at de DDR ram der sidder i en af modellerne kører 133 MHz sammen med en P4 2 GHz...ka det passe?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
07. januar 2003 - 19:59 #4
Hva har det med grafikkort at gøre?

1: Til 2D og ældre 3D spil, er grafikkortet godt nok
2: Spiller du f.eks. de nyeste 3D spil, jamen så er et geforce4 da et godt køb.
Du kan købe en som er lavet specielt til bærbare (Geforce4 Go)
Avatar billede tommyholm Nybegynder
07. januar 2003 - 20:11 #5
Nu har jeg købt en, men tak for hjælpen anyway. Det blev en med SIS.