Avatar billede lvmek Nybegynder
05. januar 2003 - 20:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brugt bærbar!

Jeg søger en brugt bærbar, den skal ikke være super hurtig rundt 400 - 600 Mhz, hvis nogen som ser dette er interresseret kan de jo skrive, men det var nu mere for at høre om hvilke steder man kan søge efter brugte bærbare!

Har prøvet www.dba.dk men den eneste jeg fandt var solgt! P

På forhånd tak! Det bedste svar får pointene, latterlige sider der kun bruger min tid accepteres ikke som svar!
Avatar billede boxe Nybegynder
05. januar 2003 - 20:27 #1
måske på www.qxl.dk

mvh Boxe :o)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. januar 2003 - 20:28 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. januar 2003 - 20:30 #3
tjek evt. www.demoshop.dk
Avatar billede lvmek Nybegynder
05. januar 2003 - 20:42 #4
Desværre den har jeg prøvet, alt for dyrt, kan fås billigere!
Avatar billede fergy Nybegynder
05. januar 2003 - 22:53 #5
Hejsa

jeg har en bærbar til salg
Compaq Armada 1750, Pentium 366 Mhz, 128 MB Ram, 6.4 GB.HDD,3½" FDD,24' CD
14.1" TFT Farveskærm,indb. lydkort og højtalere,grafikkort med TV-Out
plads til 2 stk. PCMCIA kort, indb.56.5 modem kører utrolig godt

pris 3.695,00

hilsen

Jan Rohde
Avatar billede lvmek Nybegynder
05. januar 2003 - 23:41 #6
Perfekt bare perfekt, bare 1 ting er der netkort i den? Kan jeg kontakte dig imorgen på nogen måder?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. januar 2003 - 09:52 #7
http://brenner.chemietechnik.uni-dortmund.de/doc/sdb/en/html/laptop_daten_compaq_armada-1750.html

der er ikke net kort i den,men du kan bruge et 32 bit pcmcia netkort
Avatar billede lvmek Nybegynder
06. januar 2003 - 17:46 #8
Ok, hvor bor du? For der er jo det med leveringen osv...! Og skal høre om det er modellen med den gamle model med hvide knapper eller om det er den med lidt runde former?

Min e-mail er: kentrj@get2net.dk
Avatar billede fergy Nybegynder
06. januar 2003 - 20:49 #9
Hej igen

der er ikke indbygget netkort med der sidder et 3COM PCMCIA 10/100 mbit netkort
iden som medfølger jeg bor i jylland.

hilsen

Jan
Avatar billede fergy Nybegynder
06. januar 2003 - 20:49 #10
hej igen igen

glemte at sige du kan maile på jrk@nypost.dk iaften eller jk64@ofir.dk imorgen

Jan
Avatar billede satans-girl Nybegynder
10. januar 2003 - 10:54 #11
Ellers kan du prøve gul og gratis

http://www.gulgratis.dk/

/KJ
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 18:15 #12
Yes den er købt den Armada og den kører fandme ligeså godt som enhver anden bærebar :) Men Jan er nok ikke på så meget mere så jeg nupper selv de point's!