Avatar billede faizan Nybegynder
04. januar 2003 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-OUT

jeg skal snart have et TV.out kabel så jeg kan se TV på mit fjernsyn (eller omvendt). hvordan sætter man sådan noget op? jeg har Creative Geforce 3 TI 200. Den har TV.OUT men er der ikke en guide til hvordan man sætter sådan noget op? (hvordan foregår det? programmer? osv)

Og kan man fx. spille spider-man på fjernsynet, eller se Spider.man på video, bare på computer? (altså omvendt)

hvordan er kvaliteten?

er lidt nysgerrig.                    hvordan?
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
04. januar 2003 - 21:19 #1
for lidt point
Avatar billede faizan Nybegynder
04. januar 2003 - 21:20 #2
forresten.. det er det her jeg skal have
http://www.morgen.dk/images/av-kit.jpg - hvad af det skal jeg bruge? ikke det hele vel, men kunne forstille mig det sorte kabel
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. januar 2003 - 21:22 #3
Med dit TV-out kan du få det du normalt ser på din PC'er over på TV'et.
Du kan ikke gøre det omvendt. Så skal du have et TV-in!

"det sorte kabel"...? Er de ikke alle sorte?

Du skal nok bruge et S-VHS-kabel. Det ligner det øverste til venstre!
Avatar billede faizan Nybegynder
04. januar 2003 - 21:23 #4
ok
tak
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2003 - 11:35 #5
Læs metal hansens svar i det her spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/300192