Avatar billede stigbo Nybegynder
04. januar 2003 - 20:39 Der er 7 kommentarer

Kan ikke finde min DVD og CDbrænder

Jeg er RIGTIG på den. Kan ikke komme i forbindelse med disse enheder. Der står et gult udråbstegn i enhedshåndteringen.
Jeg kører XP.
Har forsøgt at fjerne enhederne, og ved genstart finder maskinen da også de manglende enheder, men jeg får igen gult udråbstegn, og ingen forbindelse. Følgende fejlmeddelse står der:"Windows indlæste enhedsdriveren til hardwaren, men kan ikke finde hardwareenheden. (Kode 41)

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. januar 2003 - 20:40 #1
har du jumpet dem rigtigt?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. januar 2003 - 20:40 #2
Har du tjekket kablerne?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
04. januar 2003 - 20:42 #3
Har du lige installeret XP?
Avatar billede stigbo Nybegynder
04. januar 2003 - 20:42 #4
Det er en pludselig opstået fejl. drevene har virket perfekt indtil for 5 min siden, men så er der sket et eller andet.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. januar 2003 - 20:43 #5
prøv og tjek kablerne - har selv prøvet hvor compen har fået et lillet stød og så var kablet lige rokket en lille tand ud - så man faktisk ikke kunne se det
Avatar billede slasher Nybegynder
05. januar 2003 - 05:09 #6
Du kan også have smidt driverne. Hvis du har dem på diskette så prøv at installere dem via enhedshåndtering, hvis ikke må du finde dem på producentens hjemmeside.

Det kan også være dine controllere der er brændt af. Hvis det skete samtidig er der sansynlighed for dette.

M
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:28 #7
lukketid?!