Avatar billede lsn Nybegynder
24. oktober 2000 - 10:01 Der er 11 kommentarer

Ideer

Jeg er løbet tør fr ideer til LSN System.

Er der nogen, der kan give mig nogle eksempler, på nogle MEGET avanceret programmer, som IKKE er kompiceret?

Send en email til:
lsnwebmaster@email.com

Se min hjemmeside på: www.lsn.subnet.dk
eller se LSN System´s egen hjemmeside på:
www.lsn-system.subnet.dk
Avatar billede delphidaner Nybegynder
24. oktober 2000 - 11:30 #1
Man kan vel altid begnde at udforske registreringsdatabasen. Der kan man finde mange sjove ting inde.
Avatar billede kasseper Nybegynder
24. oktober 2000 - 12:12 #2
Det er nok svært at lave et avanceret program der ikke er kompliceret ;-)
Avatar billede lsn Nybegynder
24. oktober 2000 - 15:00 #3
Hvorfor er det svært at lave et avanceret program, der ikke er kompliceret?

LSN

www.lsn.subnet.dk
Avatar billede lrj Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:29 #4
Hvar mener du med \"et avanceret program\"?
Avatar billede lsn Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:57 #5
Et avanceret program, er et program, hvor man kan lave en hel masse ting.
Avatar billede lrj Nybegynder
29. oktober 2000 - 16:32 #6
Så bliver det i sagens natur også oftest kompliceret. Men der er jo ingen idé i at lave et program som kan en masse ting, hvis der ikke er noget formål med det.

Anyways, vil du have noget at slåsse med, så kunne du jo lave et filhåndteringsprogram.

Desuden, mon ikke du er lige lovlig fedtet med dine points?
Avatar billede steffen Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:46 #7
Hør her, lsn.

Jeg har aldrig hørt om et styresystem der kunne lave en kopi af monitoren og gemme den som et jpg-sekvensmaleri.

Det er på samme tid meget advangeret og kun lidt kompocheret!
Avatar billede lrj Nybegynder
31. oktober 2000 - 17:42 #8
steffen ;)
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. november 2000 - 14:02 #9
Sorry, lasse laver bare sjov.
Han er kun 14 år gammel og hans \"styresystem\" er en slags menu med storhedsvandvid til win!
Avatar billede steffen Nybegynder
19. november 2000 - 09:30 #10
.. men derfor glæder vi os da til at se det alligevel .. :-)
Avatar billede lrj Nybegynder
19. november 2000 - 12:36 #11
Ja, hvem ved hvor den næste \"big thing\" kommer fra :)