Avatar billede cozey Nybegynder
03. januar 2003 - 12:14 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering ønskes...

Hejsa...

Jeg er netop gået igang med at lave et udkast til min design-side.

Den forløbige skitse ligger her:
http://www.musikviden.dk/pool/pipe.php

Hvad synes i om det?

På forhånd tak.

/Cozey
Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. januar 2003 - 12:19 #1
Meget pænt..... Grafikken er lidt hakket hist og her, men ellers OK
Avatar billede nuki Nybegynder
03. januar 2003 - 12:20 #2
Altså selve designet virker jo sådan set fint nok ikke det store at kommer efter kan dog godt komme til at blive svær at have for meget tekst på hvis du vil undgå frames.

Menuen er jeg ikke særlig glad for da den virker for "simpel". Den passer slet ikke ind i resten af designet måske lige give den et lille pift.

Du skal da lige have fixet det E oppe i hjørnet. Kanten rundt om er vildt kantet og det ser jo ikke så pænt ud.

-Nuki
Avatar billede cozey Nybegynder
03. januar 2003 - 12:25 #3
jeps... jeg ved godt den er lidt kantet oppe i E'et... jeg er netop ved at rette det til...

Jeg tror ikke menuen vil virke så "let", når der kommer mere indhold på... indholdet vil jo være iform af ren skrift, som vil blive i verdana, og uden fed... dette vil give hele midten et "let" look, og det er det jeg stræber efter...
Avatar billede cozey Nybegynder
03. januar 2003 - 12:39 #4
Andet?
Avatar billede ffn Nybegynder
03. januar 2003 - 12:58 #5
lidt småt når man køre 1600*1200 opl.
Og teksten med hvem er vi? osv. falder lidt uden for den andet grafisk flotte!
Avatar billede ffn Nybegynder
03. januar 2003 - 12:58 #6
lav det i en anden skrift type....eller med en mouseOver funktion, så bliver det også lidt dynamisk!
Avatar billede izemate Nybegynder
03. januar 2003 - 13:24 #7
Jeg vil sige at menuen har for meget plads, alså hvis du regner med at teksten skal være inden for firkanten....
der kunne godt være lidt grafik i bunden af siden, alså ved siden af adressen osv.
og som  nuki skriver er menuen nok lige simpelt nok hvis det var mig ville jeg nok indremme menuen ligesom "selve" siden.

<\\izemate
Avatar billede binauhus Nybegynder
04. januar 2003 - 03:30 #8
Måske et mellemrum mellem det grafiske i menuen og menu teksten !

//BinauHus
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 05:06 #9
okay ... er igang med at rette ;)
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 17:58 #10
andre ting?
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 19:17 #11
ikke?
Avatar billede simserik Nybegynder
05. januar 2003 - 07:37 #12
meget nice design, men menubaren er lidt underlig ... de skal måske være lidt tykkere de der linie der ?!?