Avatar billede patrick_mn Nybegynder
03. januar 2003 - 01:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med cell's

Hej.. Jeg er rimelig "dårlig" til layout-HTML... Jeg har et problem med den her side jeg er ved at arbejde på:

http://clan13.amok.dk/test/layout/

Hmm.. jeg har lavet en cell for hvert billede.. Det jeg gerne vil er at kunne sætte billederne ind some BAGGRUND i framen/cellen i stedet for at sætte billedet ind i den cell, for så kan man ikke have tekst derinde.. Det var sådan set bare det... I må godt glo kode, bare ik hugge mit gfx.. Håber i finder ud af det.. ;)

\\DamaN
Avatar billede schaefner Juniormester
03. januar 2003 - 01:39 #1
hvis du vil ha hjælp så fjern den højreklik-ting
Avatar billede medions Nybegynder
03. januar 2003 - 01:39 #2
Det er jo bare at skrive:

<td background="billedesomskalværebg.gif">din tekst</td>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
03. januar 2003 - 01:40 #3
schaefner> Gå op i navigationsbaren -> View -> Show Source ;o)

//>Rune
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
03. januar 2003 - 01:40 #4
schaefner jeg kan godt fixe det , men kan du ikke bare bruger "Vis>Kilde" i IE ?
Avatar billede medions Nybegynder
03. januar 2003 - 01:41 #5
patrick_mn> Hvis så du ikke vil ha' den skal gentage sig.. så skriv:

<td background="billedesomskalværebg.gif" style="background-repeat: no-repeat;">din tekst</td>

//>Rune
Avatar billede schaefner Juniormester
03. januar 2003 - 01:42 #6
medions >> ja, jeg ved det godt, men den irretere mig stadigvæk ;D
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
03. januar 2003 - 01:42 #7
tak medions
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
03. januar 2003 - 01:43 #8
btw. medion det skulle jeg ik ;)
Avatar billede medions Nybegynder
03. januar 2003 - 01:43 #9
Fair nok :o)
Thx 4 Poinz

//>Rune