Avatar billede mafiareactor Nybegynder
03. januar 2003 - 00:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man finde sponser

Jeg er ved at lave en Lan-party sammen med nogle af mine venner. vi har fundet et sted hvor det kan afholdes. Det vil ca. blive omkring 200-300 folk. Men vi mangler sponser. som vil sponsere strøm, Switch, gaver.

Sponserne vil få et bande i salden hvor det bliver afholdt og på hjemmesiden.
Der vil også være mulighed for sponseren at sælge hardware eller noget som har noget med computer og nørder at gøre.
Sponseren vil kunne få et bord inde i en sald ved siden af den sald hvor computerne står.

Hilsen

Thomas Schmidt
Avatar billede pesa Nybegynder
03. januar 2003 - 00:13 #1
Det mest oplagte ville nok være at søge de virksomheder der findes i dit lokalområde. Nu ved jeg ikke hvor de 200-300 kommer fra, men hvis alle stort set er fra samme område er det jo meget oplagt.

Men et egentligt sted kan jeg altså ikke give dig - det findes ikke!
Avatar billede pesa Nybegynder
03. januar 2003 - 00:23 #2
OK, du søger altså en sponsor her. Det fattede jeg altså ikke lige.
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
03. januar 2003 - 00:31 #3
Nå der kommer folk med computer. så tænker de ikke over hvis en af de lokale brutikker sponser. Nej de ser heller at de store internet firmaer sponser noget. det kan være fra 1,- kr til noget hardware eller noget andet det kan være alt
Avatar billede pesa Nybegynder
03. januar 2003 - 00:36 #4
Prøv at forhøre dig hos sponsorerne af et andet netparty:

http://www.overload-net.dk/links.asp
Avatar billede fido82 Nybegynder
03. januar 2003 - 01:06 #5
øøhhh, hvad med svarene du har fået i dine to andre spm, dur de ikke til noget
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
03. januar 2003 - 01:34 #6
jo. men jeg ville gerne havde nogle som havde nogle andre ideer
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. januar 2003 - 03:30 #7
Det du kan tilbyde er reklame der når de 2-300 deltagere. dvs ikke ret meget. så du skal nok søge adskillige sponsorer. Gå fra butik til butik og fra firma til firma og se hvor du kan skore noget af det i har brug for.

For at det kan lykkes bør du lave en klar plan om præcis HVAD der er brug for, så mange ledninger af 5 meter, så mange switche, osv osv. så kan du checka af efterhånden som du finder noget.

Tjek også lige engang om i har strøm nok. en enket 220 Volt, 10 Ampere gruppe er ikke nær nok til så mange PCer.
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
04. januar 2003 - 21:11 #8
spm lukket