Avatar billede alalalalalala Nybegynder
02. januar 2003 - 23:26 Der er 19 kommentarer

Mere end 2mbit?

Er det muligt at få mere end en 2mbit ned og ½mbit op linje?
jeg mener sonofon har en 4mbit men jeg kan ikke finden oget på deres hjemmeside.
Og nu snakker jeg ikke om profesionelt brug men bare til hjemmet.
Avatar billede careteam Juniormester
02. januar 2003 - 23:31 #1
Jeg mener at Sonofon har droppet deres "erhvevslinier" ligesom Orange. Jeg ahr arbejdet med både Sonofon, Orange, Cybercity og TDC, og må desværre sige at TDC er de dyreste men de holder hvad de lover og så virker det bare. De er samtidigt hurtigt fremme når der er problemer, og er generelt gode til at melde ud. I det firma jeg arbejdede skiftede vi fra TDC til Cybercity, derefter til Sonofon, så til Orange og så efter 2.5år tilbage til TDC. Cybercity er helt klart nummer 2 og Orange nummer 3. Håber at kommentaren kan bruges.
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
02. januar 2003 - 23:32 #2
Hvis du bor indenfor vestsjællandsområdet kan du få 10mbit...
http://www.fth-bredbaand.dk/default.asp?mode=viewPage&pageid=5
Avatar billede careteam Juniormester
02. januar 2003 - 23:32 #3
Undskyld, læser først nu at det er til privat brug, sorry
Der har jeg desværre ingen erfaring, men der er mange fællesantenneforeninger der starter op, så måske en mulighed der....
Avatar billede runeevers Nybegynder
02. januar 2003 - 23:33 #4
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
02. januar 2003 - 23:36 #5
hejmedmigselv> Bor i århus så det link går nok ikke
runeevers> Læs de nadre indlæg
Avatar billede gks Nybegynder
02. januar 2003 - 23:47 #6
Du KAN få 4Mbit hos Sonofon!

Jeg har selv prøvet at lede efter et link til dig på www.sonofon.dk men kan ikke finde noget om det på siden, med det er jo nok heller ikke det, de sælger mest af... det er jo en monster linie du skal ha dig :-D

Men prøv da at ringe til dem... for de har det - det er rigtigt hvad du har hørt!
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
02. januar 2003 - 23:56 #7
Joh det er sikkert rigtigt at de ikke sælger mange 4mb linjer, men de burte da have inforamtion om de små linjer så.
Jeg var inde og lede efter ISPer for ½år siden og der fandt jeg nemt information om deres internet på deres side.
Men hva fanden, prøver at ringe der ned i morgen.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2003 - 00:04 #8
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
03. januar 2003 - 00:19 #9
jeg har set 8mbit linier hos TDC på ADSL. Troede egentlig grænsen gik ved 2mbit, men har hygget mig på en 8mbit ude hos en bekendt.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2003 - 00:20 #10
azzer -> tror du også på nisser?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
03. januar 2003 - 00:21 #11
Skue ikke hunden på hårerne. Det _VAR_ 8mbit
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2003 - 00:24 #12
så er det flere 2mbit der er bundlet.!

udstyret, kablerne kan ikke klare mere end de 2mbit
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
03. januar 2003 - 00:27 #13
Det er muligt men det sjove er at han havde en ganske alm ADSL opkobling som var skruet op på 8mbit på centralen (han arbejdede for TDC og kendte derfor de rigtige folk). Jeg mente somsagt også at 2mbit var max, men jeg kunne ikke lure hvordan det var lavet for det var somsagt 8mbit.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
03. januar 2003 - 00:28 #14
hmm TDC plejer at ligge 4 par ind i hver bolig gør de ikke? 4x2mbit.. hmmm kunne måske være derfor.
Avatar billede dmcn Praktikant
03. januar 2003 - 00:29 #15
CyberCity har også 8 mbit til deres medarbejdere. Jeg kender en enkelt eller to der sidder på dem.

Og Sonofon har, så vidt jeg ved, lukket deres internet-afdeling - kan det passe?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2003 - 00:30 #16
nej sonofon har skam ikke lukket deres internet afdeling

de har bare droppet de private brugere, og satser nu kun på erhverv..

man kan sagtens stadigvæk oprette sig som privat bruger, ingen problemer der!
Avatar billede allanbramsen Nybegynder
15. februar 2003 - 00:01 #17
ADSL er lavet til at kunne klare 10Mbit :O)

Arbejder hos TDC som montør ved det derfor.....
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
15. februar 2003 - 22:24 #18
ja jeg har også fået at vide at det ligger deromkring, men er djeclemen mener noget andet. har vi noget bevis på det evt.?
Avatar billede extigy Nybegynder
20. februar 2003 - 22:46 #19
Undskyld jeg spørger om noget såå offtopic.
http://www.fth-bredbaand.dk/default.asp?mode=viewPage&pageid=5
Men hvis der er nogen der bor der hvor de kan få det så må de MEGET gerne skrive til mig på niels@hestehaven13.dk