Avatar billede tbj Nybegynder
02. januar 2003 - 16:41 Der er 1 løsning

ADSL og Windows XP ?

Jeg har windows XP og ADSL netexpres. Når min internetforbindelse ryger af så skal der enten trykkes på standby eller genstartes før man kan komme på igen. Jeg har prøvet at skrue netkortet hårdt fast og den ene gang computeren er tændt kan man afbryde og komme på igen så tit man vil, men næste gang man så tænder er problemet der igen...
Jeg har prøvet at downloade Service pack 1 til XP, men det kan den ikke, inde på windows update står der at den først "ikke lykkedes" og så står der den er igang, men eftersom det kun er omkring 30 mb og den har kørt i over en uge på min ADSL forbindelse så burde den have været færdig... og det mærkelig er at alle andre opdateringer er downloadet og installeret uden problemer...

Nogen som kan hjælpe ? for det er sgu irriterende og især i counter-strike :-)
Avatar billede torow Nybegynder
02. januar 2003 - 17:05 #1
Hej TBJ, du skal nok højstsandsynlig ringe ind og klage over hvad der sker for din udbyder. 2 prøv 1 gang om dagen at reboote din rouder, det gør du simpelthen ved at klikke på dens slut tænd knap :P længere er den ikke, men hvis det ikke vil virke, så skriv evt til mig over ICQ på, 176033044 eller over IRC ved navn, neq|NZ på #nequitia :P kan jo hører du er en rigtig CS nørd :P Nåår, håber det hjælper ellers forklare din udbyder nok hvad der går galt!
toRow