Avatar billede nottelmann Novice
02. januar 2003 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst tastatur

Jeg har fået et trådløst Microsoft-tastatur i julegave. Problemet er at piletasterne ligesom "låser" i spil, således jeg må trykke på begge modsat hinanden taster for at "låse" dem op. Er det et generelt problem?
Jeg har prøvet med forskellige placeringer af stationen.
Avatar billede peterhansen6 Nybegynder
02. januar 2003 - 11:47 #1
det er en fejl på dit tastatur
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. januar 2003 - 13:35 #2
Jeg har samme problem med et Logitech. Tasterne bliver først låst op, når jeg trykker tasten ned igen...

Dermed ikke sagt, at det er et generelt problem, men som de synger "du er ikke alene..."

/J
Avatar billede nottelmann Novice
04. januar 2003 - 15:11 #3
Jeg ved ikke hvem af jer der skal have point. Men det var et problem med alle tastaturerne, som Merlin solgte, af mærket Microsoft. Altså fejl på tastaturet.