Avatar billede bacardil Nybegynder
02. januar 2003 - 05:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafisk designer søges til bannere

Hej,

Vi søger en grafisk designer som skal lave nogle bannere for os.

Du skal smide et link til ref. samt oplyse din pris og om du er moms reg.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. januar 2003 - 10:44 #1
Hvilken type bannere? Flash, Flash spil eller almindelig banner

Pris og kvalitet hænger sammen, og det afhænger også af typen og størrelsen af banneren.

Selvfølgelig er jeg momsregistreret.

/per
Avatar billede torow Nybegynder
02. januar 2003 - 17:09 #2
hehe, vi ville da sagtens kunne finde ud af noget, angående flash/gfx eller whatever, bare ved points over eskperten!
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2003 - 09:59 #3
Jeg har lavet lidt af hvert, dog har jeg ikke referncer på særlig mange af dem, eftersom folk ikke altid oplyser hvor de skal bruges og at kunderne ikke altid vil have det. Jeg kan sende dig nogle eksempler hvis du poster din email adresse.

Du kan se hvad jeg ellers har lavet på www.device.dk, jeg er momsregistreret som du kan se på siden og priserne på siden passer, dog kan vi nok finde en speciel pris til dig alt efter hvad du ønsker.

MVH
Ole Jørgensen
Device.Webbureau
osj@device.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. januar 2003 - 14:18 #4
vi kan også hjælpe og vi er moms reg. www.codevision.dk
Avatar billede zentro Nybegynder
06. januar 2003 - 23:19 #5
Vi har masser af erfaring inden for både traditionelle bannere og nyere, mere brugervenlige af slagsen:
www.epicus.dk
www.epicus.dk/microsplash/

Kampagne for Sterling:
http://www.epicus.dk/index.php?p=se&pid=6735 (udsnit)

Mange hilsner,
Thomas Søndergaard
Epicus New Media
tso@epicus.dk
Avatar billede oersted Novice
07. januar 2003 - 23:31 #6
http://www.jspr.dk

Jeg kan sende et par bannere, hvis det har interesse. Er momsreg.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. januar 2003 - 23:59 #7
Tak for henvendelserne :o)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. januar 2003 - 17:33 #8
hvem kontakter du ?