Avatar billede pede_ Nybegynder
02. januar 2003 - 00:32 Der er 23 kommentarer

Kom så med et ærligt svar! ;)

hvad hedder den lækreste babe i verden

Ja, hva hedder hun?

:D
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. januar 2003 - 00:34 #1
hvad sker der, det her er jo ikke nogen simpel chatside :-(
Avatar billede fckomodo Nybegynder
02. januar 2003 - 00:35 #2
Jennifor lopez.......
Hun er godt nok lækker!!!
Avatar billede whatever Nybegynder
02. januar 2003 - 00:39 #3
Smut ind på n.dk og leg.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
02. januar 2003 - 00:50 #4
1, mig
2, mig
3, mig
4, jenna jameson

5, styr jer lige... lad ham dog.. hvis i ikke gider de her spørgsmål, så lad være med at kommenter, men lad lige os andre trække vejret
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. januar 2003 - 00:52 #5
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. januar 2003 - 00:54 #6
lame !! :-/
- ja luk du hellere spørgsmålet !!

en typisk bruger som ik ved hva han skal lave så sent ud på natten og kommer med spørgsmål som er stillet tidligere af den samme person ? hmmm.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 00:55 #7
Hej.

Jeg ved ikke med jer, men kan i ikke godt finde et andet sted at kommenterer sådan nogle ting ???

exp.dk skulle meget gerne være et IT foraog som jeg og mange andre ser det ødelægger i dette meget ved at stille de samme spm flere gange også har de overhovedet ingen it relation.

Nu spørger jeg på en pæn måde om i ikke kan blive lidt mere seriøse eller helt smutte....

En bøn fra mig og jeg tror også mange andre vil give mig ret....

/Thomas Nielsen
Avatar billede medions Nybegynder
02. januar 2003 - 00:56 #8
Tekniskdesigner> Giver dig den fulde opbakning!!! Det er sq for galt sådan noget her!!!

Nogen der har anmeldt brugeren?

//>Rune
Avatar billede whatever Nybegynder
02. januar 2003 - 00:57 #9
tekniskdesigner > Jeg kan ikke være mere enig :-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. januar 2003 - 00:59 #10
HØRT tekniskdesigner........

Selvom der er en kategori "fri debat" er ik ens betydende med at den skal bruges til hva som helst >u know what i mean<!!
Avatar billede whatever Nybegynder
02. januar 2003 - 00:59 #11
medions > Jeg har netop gjort det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. januar 2003 - 00:59 #12
anmeldt for hvad ?  har set mangle spørgsmål af denne slags hvor der ikke er sket noget.
Men tilslutter mig bestemt at disse spørgsmål skal væk herfra :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 00:59 #13
Hej.

Nej syntes selv det var fair at bede ham lukke spm men vis dette ikke kser må man nok hellere amelde ham selvom det giver mere arbejde til admin som nok har nok at lave for tiden...

/Thomas
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. januar 2003 - 01:00 #14
Kommentar: ssundsdal
                          <------ Hehe :)
Kommentar: whatever
Avatar billede jonashansen Nybegynder
02. januar 2003 - 01:00 #15
hmmm i er alle bøsser!! ;-) jeg synes at Jessica Alba er en af de lækreste babes i verden - tror jeg...
Avatar billede jonashansen Nybegynder
02. januar 2003 - 01:01 #16
Jessica Alba er hende der superchick'en fra Dark Angel
Avatar billede medions Nybegynder
02. januar 2003 - 01:04 #17
Til alle som ´nu alligevel kommer med bemærkninger som henviser til spm'et, lad dog være med at svar! -det eneste i gør er at overbelaste ekspertens database mere end den allerede er!!!

//>Rune
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. januar 2003 - 01:10 #18
medions> klart nok. jeg syns ? er plat og uden relevans, på den anden side er pede tilsyneladende ny bruger og kan også spørge om sager der hører hjemme her (tjek profil), så ingen grund til heksejagt her i en nytårsbrandert. bare luk gildet pede :-)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. januar 2003 - 01:13 #19
jonashansen >> synes godt lige du kunne moderere dit sprogbrug. jeg finder mig ikke i at folk skal svine mig til! kan godt se du har en smiley bagefter, men tag dog og snak pænt istedet.
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2003 - 05:08 #20
pede_: Husk at læs reglerne (http://eksperten.dk/regler.phtml) en ekstra gang.

Regel 2.1.11:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2003 - 05:15 #21
AnnikaDK / Coadmin
Avatar billede drc Nybegynder
02. januar 2003 - 11:04 #22
Well jeg har lige set Tuxedo og Jeniffer Love Hewitt er vist min Favorit tøs pt. :) Det er da godt nok det hun hedder ikke ?
Avatar billede jonashansen Nybegynder
02. januar 2003 - 11:09 #23
til alle whinerne i dette spærgsmål; jeg bliver ved med at høre de sørgeligste violiner spille... det er vel nok godt at i kæmper for god moral!!!...