Avatar billede boysen Nybegynder
30. december 2002 - 23:22 Der er 1 løsning

Flette en funktion ind?

Fatter du hvad jeg vil spørge om :-)

Jeg har bakset lidt med et søgescript, og det er efterhånden ved at virke. Nu vil jeg så linke via overskriften i de fangstrapporter søgningen finder.
Koden ser således ud:

' Skaber et recordset udfra SQL strengen
Set rs = myConn.Execute(strSQL)
If Not (rs.BOF Or rs.EOF) Then
    ' Hvis der er fundet poster på søgningen
    Response.Write "<p>Søgeresultat</p>"
    Response.Write "<table border=1>"
    Response.Write "<tr><th>Dato</th><th>Overskrift</th><th>Forfatter</th></tr>"
    Do While Not rs.EOF
        Response.Write "<tr><td>" & rs("Dato") & "</td>"
        Response.Write "<td>" & rs("Overskrift") &"</td>"
        Response.Write "<td>" & rs("Forfatter") & "</td></tr>"

Det er som sagt overskriften som skal linke, og det fungerer på en anden side med følgende funktion:

function Ret_Overskrift()
    RetOverskrift = trim(tbl("Overskrift"))
    Response.Write "<A href=" & HRef &">" & RetOverskrift & "</a>" 'kommentar: her bruges ref.'en igen
End function

Som "udskrives":
  <td CLASS="fangstrapporteroverskriftmain"><SPAN CLASS="margin5"><%Ret_Overskrift &></SPAN></td>

Jeg har forsøgt at flette det ind, men med mit begrænsede kendskab til sagerne vil det ikke lykkes - Hjælp!

Venlig hilsen
Michael Boysen
Avatar billede boysen Nybegynder
31. december 2002 - 10:11 #1
Der var jeg vist lige hurtigt nok til at spørge :-)

Revideret spørgsmål følger, hvis jeg ikke løser problemet.

Godt nytår til alle
Michael Boysen