Avatar billede fonsie Nybegynder
30. december 2002 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemning af indstillinger på Eizo FlexScan F553-M

Heya!

Jeg sidder og har nogle problemer, med en ældre Eizo skærm. Problemet ligger i at jeg ikke kan gemme de indstillinger som jeg laver til for et eksempel farver, eller kontrast. Så snart jeg slukker for skærmen, vender den tilbage til de gamle indstillinger. Det der undre mig er at de gemme "placering" af skærmbilledet godt nok, så der må være en måde at gemme på som jeg ikke kan gemmeskue. For at det ikke skal være løgn har jeg skaffet 2 af den samme skærm, og de begge 2 lider samme problemer.

Venlig Hilsen Fonsie
På forhånd tak.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. december 2002 - 21:32 #1
Det kan være User settings er blev låst, og du kan kun ændre på 'brightness'.

SVJH skal du trykke på 'V-Stat' og 'Side-Pin' samtidigt i mere end 2 sekunder.
Så bliver den oplåst. Det samme gøres for at låse den.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. december 2002 - 21:35 #2
Du kan også nulstille fabriksindstillingerne ved at trykke på 'V-Stat' og 'Brightness' knappen i mere end 2 sekunder.
Avatar billede fonsie Nybegynder
30. december 2002 - 23:53 #3
jeg kan ikke lige se hvad det er for nogle knapper jeg skal holde inde! der er ikke navn på dem. Brightness kan jeg godt finde, men V-Stst og Side-Pin er kun nogle som jeg skal ændre på inde i menuen.
Avatar billede sekam Nybegynder
31. december 2002 - 00:42 #4
Okay, så prøv følgende.
Sluk skærmen. Tryk på 'Auto-sizing' knappen samtidigt med at du tænder skærmen.
Avatar billede fonsie Nybegynder
31. december 2002 - 00:50 #5
Det sker der ikke noget ved. Hvis jeg så ændre noget og slukker skærmen, så er de sat tilbage til default.