Avatar billede annievii Nybegynder
30. december 2002 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

printer softwvare dowload

hvor kan jeg finde en styresystem til epson c70 printer, har orinalen men komputeren kan ikke finde cd melder bare at enhaden er ikke klar

hvad gør man hvis jeg kunne downloade programmet så kunde jeg vel senden til ovennavnte komputer
eller hvad??????
seppo@mail.dk
30. december 2002 - 19:36 #1
30. december 2002 - 19:38 #2
Kan di ikke downloade det på den computer du skal bruge det på?
Avatar billede yep_yep Nybegynder
30. december 2002 - 19:43 #3
hva'???? w98 / w2000 / w XP ???

hjælper hvis du vil ha go' hjælp, men her ka du jo vælge mellem alle OS-systemer *LOL

http://www.epson.co.uk/support/download/inkjet.htm

vælg printer / Operativsystem

Og så er du kørende / filerne er ikke så vildt store *smile
Avatar billede annievii Nybegynder
30. december 2002 - 20:59 #4
hvad nu? erikjuul var lidt hurtigere men  begge to har gjort en indsats.og veb vidste ikke at det win -95 men hvad med 50/50
31. december 2002 - 02:55 #5
Det er da helt fint!
Avatar billede annievii Nybegynder
31. december 2002 - 11:09 #6
tak for det endnu engang