Avatar billede hardsoft Nybegynder
30. december 2002 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sql...

På en W2K-pc kan jeg sagens køre dette sql (som henter data fra en MSSQL-server) uden problemer...

Men når jeg kører det fra en W98-pc får jeg fejlmeddelsen Errors occurred.Microsoft Cursor Engine

sql = "Select t_articles.ArticleText From t_serials INNER JOIN t_articles on t_serials.ArticleID = t_articles.ArticleId Where t_serials.SerialNumber = '" & Text4.Text & "'"

Det skal lige siges at det er et vb 6.0 program der kalder sql'en, og at fejlmeddelsen er gennereret vha. denne udskrift: MsgBox Err.Description & Err.Source

Håber virkeligt nogen kan hjælpe!!
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
30. december 2002 - 12:11 #1
Er du sikker på at der er indhold i Text4.Text ??

Prøv at udskrive sql for at kontrollere.
Avatar billede hardsoft Nybegynder
30. december 2002 - 12:30 #2
Pierrehusted -> Ja, det er jeg
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
30. december 2002 - 12:36 #3
Det var bare mit umiddelbare gæt....  Kan ikke lige tænke længere nu - det er jo ferie!
Avatar billede janus_007 Nybegynder
30. december 2002 - 13:30 #4
opdatér din MDAC til 2.6
Avatar billede hardsoft Nybegynder
30. december 2002 - 17:28 #5
Takker, det hjalp!