Avatar billede hemmeligheden Nybegynder
29. december 2002 - 20:34 Der er 4 kommentarer

Problemmer med en LOVLIG udgave af BattleField 1942

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Håber I kan hjælpe mig lidt på rette vej.

Jeg har lige købt Battlefield 1942 men har altså en del problemmer med det!!!
Vi har 3 pc'er og det virker ikke optimalt på nogen af dem.

Pc nummer 1:
System: En AMD Athlon 1,333 GHz, 1048 MB RAM, GeForce 2 MX-400 med 64 MB. Og SB Live! 5.1 lydkort.
Problem: Installationen kører fint nok, og jeg kan lige præcis også gå ind i spillet. MEN når jeg starter/joiner et spil, når jeg kun lige præcis at vælge et spawnpoint og når også (hvis jeg er heldig) at spawne. Efter 5 sek. går pc'en ned. Enten lukker den spillet helt ned, eller også genstarter den pc'en. Men der er også problemmer med lyden. Den begynder lige pludselig at skramle, og hvis jeg er heldig stoppe det igen i kort tid, og begynder derefter igen!!
Hvad skal jeg gøre for at løse det problem??

Pc nummer 2:
System: Compaq Presario 7950, AMD-K7 648MHz, 256 MB RAM, TNT 3DFX Voodoo3
Problem: Kan godt installere spillet. MEN når installationen er færdig, kan man ikke starte spillet på nogen måde. Hvad gør jeg ved dette problem????

Pc nummer 3:
System: Intel Celeron 738 MHz, 512 MB RAM, Onboard Grafik.
Problem: Det samme som med Pc nummer 2. Kan ikke starte spillet.

Alle pc'er kører med Windows XP Pro.

Håber virkelig der er nogen som kan komme med en løsning.
Avatar billede nuki Nybegynder
29. december 2002 - 21:07 #1
har du nyeste Service Pack til XP samt nyeste grafik kort driver?

-nuki
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. december 2002 - 22:16 #2
pc 1 : kig på mit svar her. http://www.eksperten.dk/spm/298805

pc 2 og 3  kan ikke køre bf1942 da der ikke er indstalleret et grafikkort som understøtter t/l - transform and lightning.
Avatar billede hemmeligheden Nybegynder
29. december 2002 - 23:39 #3
Ja, jeg har både den nyeste Service Pack, og driver til Grafikkort.
>>Torben.s Det link du gav mig hjælp ikke særlig meget!!
Den hopper stadig ud af det, I MENS jeg spiller. Jeg når ikke en gang at tage et fartøj eller noget.
Har I andre foreslag???
03. januar 2003 - 04:52 #4
kom nu det er en kopi du har....