Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. december 2002 - 12:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partition ødelagt

Jeg har på min ene HD 2 partitioner (c: & d:) men nu er min d partition gået i stykker. Jeg kan godt se den men den siger "drevet er ikke formateret"

Findes der ikke et effektivt program der kan reparere partitionen så den ikke skal formateres (helst et der er gratis og kan downloades) (Har prøvet med Partition magic 7, men det kunne ikke fikse problemet) har kørt chkdsk /f /r
det løste heller ikke problemet.
Avatar billede snaffel Nybegynder
29. december 2002 - 12:52 #1
prøv at gå til download.com, der er sikkert noget der kan rede den !
Avatar billede snaffel Nybegynder
29. december 2002 - 12:54 #2
eller prøv her : hardisk partition? - SysOpt.com Discussion Forum
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. december 2002 - 15:07 #3
snaffel>>  de programmer man kan finde på download.com kan ikke bruges uden man betaler dvs. at for at kunne fulføre repair funktion skal man købe full version eller betale for ydelse
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 15:32 #4
Brug websiden fra din harddisk producent, der er som regel div. programmer til free download.
Avatar billede senik4u Nybegynder
01. januar 2003 - 22:39 #5
Jeg har med held brugt et program der hedder PC Recovery
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. januar 2003 - 12:53 #6
Jeg har desværre ikke fundet et program (freeware) der kunne løse mit problem så jeg er blevet nød til at formatere partitionen. MEN!!! hvorfor kan jeg kun formatere partitionen hvis jeg vælger fat32 og ikke det oprindelige ntfs
Avatar billede peet-49 Novice
05. januar 2003 - 13:41 #7
Det kan du gøre via installationen på din windowsskive.
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2003 - 10:13 #8
Takker.