Avatar billede lockdown Nybegynder
28. december 2002 - 23:57 Der er 1 løsning

Umuligt at slette mails i Outlook Express...

Af en eller anden grund kan jeg ikke slette mails i min indbakke der sker bare ikke noget... Når jeg så prøver at gå ud siger den at nogle af de mails der befinder sig i Slette mails ikke er blevet slettede eller sådan noget?

Nogen gode råd? Jeg for nemlig over 10 SPAM mails om dagen som jeg gerne vil kunne komme af med....

lockdown
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. december 2002 - 00:01 #1
Har selv været ude for nøjagtig det samme. Se her: http://www.eksperten.dk/spm/239392