Avatar billede okoleg Nybegynder
28. december 2002 - 21:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billede uden copyright

Hejsa

Jeg skal bruge et billede i formatet 150*140 (ca.)

Det må gerne være manipuleret (eller hvad det hedder), det må også gerne være hentet et sted fra, der må bare ikke være copyright på det.

Billedet skal vise noget ud fra følgende stikord: Økologi, natur, (glade)børn, rent miljø, leg og læring.

Stilen skal være "hyggelig", og passe til en baggrund i jordfarver.

Jeg ved det er lidt af en opgave, jeg har intet kunne finde selv.

Det må som sagt gerne være et billede du selv har "lavet", men det skal ikke være tegnet eller animeret.
Avatar billede reesedk Nybegynder
28. december 2002 - 22:02 #1
http://www.freefoto.com

Alt er gratis, sålænge det er non-commercial ?
Avatar billede okoleg Nybegynder
28. december 2002 - 22:04 #2
reesedk >> Og hvis det ikke er?
Avatar billede reesedk Nybegynder
28. december 2002 - 22:05 #3
Koster 25$ såvidt jeg husker
Avatar billede okoleg Nybegynder
28. december 2002 - 22:11 #4
Er der ikke nogen der kan klippe noget ud, eller lave noget om, så der ikke er copyright på det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. december 2002 - 22:20 #5
Du kan klippe alt det du har lyst til, det er stadig en anden mands billede du klipper i.
Avatar billede okoleg Nybegynder
28. december 2002 - 23:23 #6
tommyf >> Ok, så lad hellere være med det:-)
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
29. december 2002 - 11:35 #7
Kan man få lov at se siden det skal bruges til. Så er det nemmere at vurdere om det passer til :)

/Hyttemeier
Avatar billede okoleg Nybegynder
30. december 2002 - 20:58 #8
Hyttemeier>> Ok, her er et link

www.indsigten.dk
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
30. december 2002 - 23:46 #9
Ok, her er et lille hurtigt forsøg :), er det noget i den rigtige retning?

http://myplace.dk/hyttemeier/moltex.jpg

/Hyttemeier
Avatar billede okoleg Nybegynder
01. januar 2003 - 14:06 #10
Hyttemeier>> Nej, desværre ikke:-( Det skal helst være et helt billede, hvor man ikke kan se at der er blevet manipuleret. Der behøver ikke at være et barn/børn med, overnstående er bare nogle ord til accosiationer, men det betyder ikke nødvendigvis at billedet skal kunne "Parres" med alle ordene. Håber du gider fordøge endnu engang.
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
02. januar 2003 - 20:32 #11
Så god er jeg desværre heller ikke til at lave sådan noget. :) Det eneste jeg kan tilbyde så er at du kan få en kopi af nogle naturbilleder, som f.eks. alléen, jeg selv har taget og derfor ikke har noget problem med at du bruger...

/Hyttemeier
Avatar billede okoleg Nybegynder
03. januar 2003 - 15:50 #12
/Hyttemeier>> Ok, hvis du har lagt dem ud et sted vil jeg da gerne se dem:-)
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
03. januar 2003 - 18:26 #13
De ligger her: http://myplace.dk/hyttemeier/images.htm

Hvis der er noget der kan bruges kan det naturligvis klippes til og gøres mindre osv.

/Hyttemeier
Avatar billede okoleg Nybegynder
12. januar 2003 - 11:18 #14
/Hyttemeier>> De kan desværre ikke bruges :-(
Avatar billede okoleg Nybegynder
17. januar 2003 - 12:30 #15
...