Avatar billede bpvk Nybegynder
28. december 2002 - 21:27 Der er 2 kommentarer

Brænderproblemer

Hej

Jeg har to helt nye cd-rom brænder et plextor 48*24*48 og et AOpen 48*12*50 begge køre på IDE sek.master og styresystemet er win2000 brænderprogrammet jeg bruger er NERO5.5.
Begge drev brænder tilsyneladende fejlfri og meddeler også det men begge drev har meget vanskelig ved at læse de brændte skiver og andre cd-rom drev kan slet ikke læse de brændte skiver.
Nogen ideer om evt. fejlmuligheder, begge drev er HELT nye.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. december 2002 - 21:48 #1
Måske for dårlige medier?
Hvad er det for medier du bruger?
Avatar billede bpvk Nybegynder
28. december 2002 - 22:54 #2
TDK 700MB medier, jeg tror ikke det er dem der er dårlige, da jeg har en tredie brænder og den brænder udemærket på disse medier.