Avatar billede sucsa Nybegynder
28. december 2002 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE lukker ned ved flash sider

Hej jeg har et irreterende problem med mit IE version 6.0.2800.1106, når den skal åbne flashsider som fx www.pengu.dk kan jeg ikke åbne undersiderne så lukker IE bare ned, nogen der har en ide om hvad der kan være galt?? Jeg har installeret macromedia flashplayer det hjalp lige fedt Plllz helpe :O)

Jeg har Xp pro dansk version!
Avatar billede maximusdk Nybegynder
28. december 2002 - 12:48 #1
drop mig en mail, så har jeg måske en fil der kan hjælpe !
Avatar billede maximusdk Nybegynder
28. december 2002 - 12:48 #2
maximusdk@ofir.dk
Avatar billede sucsa Nybegynder
28. december 2002 - 14:41 #3
microsoft vm, det er jo et javaprogram :o/ har den gamle version (jaja den er fyldt med huller) meeen det har virket før jeg reinstallerede win xp :O)
Avatar billede sucsa Nybegynder
02. februar 2003 - 12:34 #4
nåå ingen hjælp der :O(