Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 12:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

denon og cerwin vega.

Hej.

Har et rimelig anlæg stående som jeg ikke rigtig har brugt i meget lang tid så vil jeg lige høre hvad i tror man kan tage for det vis det skal sælges !!!.

Det består af :

Forstærker : PMA-925R
CD afspiller : DCD 635
Tuner : TU-235RD

Højtalere : Cerwin Vega E-312

Alt er købt i hifi klubben for 5 år siden.

/Thomas Nielsen

Avatar billede kick Nybegynder
26. december 2002 - 12:50 #1
Har du et link til de højtalere???
Cerwin Vega E-312
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 12:59 #2
http://www.cerwinvega.com/products/homeaudiovideo/eseries/e_frameset_center.html

så er det den som hedder 712 som re den nyere model man designet er næsten ens

/Thomas
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 13:01 #3
Avatar billede bramming Nybegynder
26. december 2002 - 13:03 #4
Da min Far arbejder i Hifi-klubben sir han følgende...:- Hvis Der ikke er nogen skader på udstyret, alt såiller velfungerende.... - Så skal du kun sætte prisen 1500 - 2000 under det du gav for det hele... - Så bliver du i hvertfald heller ikke snydt!
Mvh. Bramming-
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 13:05 #5
Hej.

Det lyder da helt vildt Det har ikke spillet særlig meget i 2 år og jeg har stadig de originale kasser og det hele.

/Thomas Nielsen
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. december 2002 - 13:08 #6
Hvad koster forstærkeren og tuneren??
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. december 2002 - 13:12 #7
og er de i guld eller sort finish :-)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 13:46 #8
Hej.

Det er sort...

Vil lige se på kviteringen også skriver jeg en pris på hver enkelt ting.

men først skal jeg lige spise julefrokost så det bliver først i aften.

/Thomas Nielsen
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. december 2002 - 14:45 #9
Hej...

Kigger lige på kviteringen og her kan jeg se følgende priser.

Denon cd player                    = 1799.00
Denon int. amp                      = 2999.00
Cerwin Vega loudspeaker black 2x    = 4998.00

Tunerens regning ligger et andet sted så den har jeg ikke lige fundet endnu.

Men vis der er nogen som kunne tæke sig at købe det er i velkommen til at komme med et bud :-)

/Thomas Nielsen
Avatar billede p2 Nybegynder
26. december 2002 - 18:03 #10
Jeg byder 1200,- for det hele!'

tekniskdesigner: Har du en email adresse?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. december 2002 - 22:42 #11
Er der fj.betjening til tuneren og forstærkeren?
Avatar billede lorenzo Nybegynder
27. december 2002 - 13:26 #12
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor de forskellige ting evt. kan afhentes og om der er mulighed for at nøjes med nogle af tingene?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
27. december 2002 - 17:08 #13
Hej.

Jeg kan kontaktes på enten thomas.nielsen@lite.dk eller 61 68 63 67.

Tingene står i vojens nær haderslev (sønderjylland) og kan evt. leveres inden for nogle få hundrede kilometer til en ekstra pris :-)

/Thomas Nielsen
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
27. december 2002 - 17:11 #14
Med det med fjenbetjening er der en til forstærkeren som også kan styre resten også er der en til cd afspilleren.
Avatar billede lorenzo Nybegynder
29. december 2002 - 19:06 #15
jeg byder 1200kr for højttalerne inkl. tranport (ca. 60km) hvis de ikke fejler noget eller har ridser