Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 13:33 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man downloade 3d Studio max?

Jeg har søgt \"hele\" for en side hvor man kna downloade 3D Studio Max, men hver gang jeg er tæt på kommer der ca. 200 popup vinduer og jeg giver op. Linken skal være præcis. ER der nogen som har den?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 13:44 #1
Jeg tror ikke det er helt lovligt at downloade 3D Studio Max, lige meget hvor du så kan få fat i det henne.

Der er dog et computer blad der hedder ComputerArts der for en måned siden havde en fuld test vers. med deres blad.
Og det var virkelig fedt.

VH Spacemaninc
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 13:55 #2
hmm skal eksperten nu bruges til sådan noget også, og så i den forkerte kategori(hvis nogen er bedre end andre til ulovlige ting).

Tror ikke du får nogle urls til direkte downloads af 3DS max på eksperten. Det håber jeg da ikke.
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. oktober 2000 - 13:58 #3
>> cyberbob

Du skal bare læse instrukserne nøje og følge dem - så skal det nok lykkedes !
Avatar billede roslev Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:09 #4
Eksperten er ikke et warez-forum!
Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:10 #5
Til prodic. Dette her er inspiration fordi at jeg skal bruge det til min side. Man kan nemlig downloade forskellige 3d billeder som jeg kan bruge som udgangspunkt. Derfor er dette emne under Design: Inspiration
Avatar billede roslev Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:12 #6
Bare skriv en e-mail til piracy@bsa.org - så sender de et link til dig :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 14:17 #7
cyberbob : det var da ikke nemt at læse ud fra dit spørgsmål vel. men som roslev siger skriv til bsa...de er så seje til at finde sådanne ting på nettet og sende det til dig. :-)
Og kunne du ikke bare gemme de 3D-billeder i et mere gængs format end 3D maxes, så havde andre også mulighed for at se dem.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:22 #8
tjaa...man starter med at indtaste sit VISA kort nr og udløbsdato et sted på kinetix\' website og vælger så enten download eller at få det tilsendt på medie.
Og da man jo så allerede har betalt de der små 1000 dollar (hvis man vel at mærke er studerende og kan godtgøre at man har brug for det til undervisningen) eller knap 36000,- kr. for andre, så kan man jo lige så godt spare på inet og få det tilsendt.
Ingen warez herinde tak!
Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:34 #9
til prodic, hvis du vil have de 300 point så send et svar til mig
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 14:37 #10
hvorfor skulle jeg have dem? er jeg den der er kommet med det bedste svar da?
Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:46 #11
Nej faktisk ikke fordi at den e-mail findes ikke. Det må du undskylde. Hvis den havde virket ville jeg have givet dem til dig. Du er nemlig den eneste som har kommet med et ordenligt svar. Jeg har nemlig også spurgt i mange andre forummer og der er ingen som har nogle ordenlige svar. Sorry. Hvis du kan komme med den rigtige e-mail aå får du dem! Hvis du altså vil.
Avatar billede al Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:47 #12
Hvaa Cyberbob, er du en total tumbe?, aner du ikke hvem bsa er? prøv at gå ind på deres hjemmeside bsa.org

Send mig en mail og jeg kan se hvad jeg kan gøre... (al@lazy.dk)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 14:50 #13
hmm nu var det altså roslev der skrev den mail-adr, der ikke virker.

Avatar billede matric Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:50 #14
skriv til mig på matric@traceroute.dk
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 14:51 #15
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:52 #16
ADMIN >> Jeg stemmer for, at de bruger der bruger Eksperten.dk på denne måde, bliver slettet! Dette gælder SPECIELT for \"cyberbob\" !!
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 14:56 #17
phylox2 : I second. Hvis eksperten.dk skal bruges til warez/trading, så har jeg da mange ting jeg også godt kunne bruge, men ikke har råd til. Så lad os sætte en stopper for det på eksperten.dk
Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:59 #18
Ok undskyl alle sammen jeg trækker mig tilbage. Sorry.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:59 #19
Jeg kan kun støtte phylox2 & prodic i dette spørgsmål!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:59 #20
Man skulle næsten fra Ekspertens side, oprette en gruppe af Ekspertens egne brugere, som man stoler på, og som man kan se, tager Eksperten seriøst og give dem mulighed for at disable en brugers login, account og email funktion til Admin selv har set på sagen - altså en form for bruger-moderator til at rydde op i slammet, som efterhånden er begyndt at præge Eksperten og dens ry!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:02 #21
Det ville helt sikkert hjælpe på en del af problemerne!

Ville det iøvrigt ikke også være en smart ting at få udvidet reglerne for brugen af Eksperten til at inkludere en kommentar at det ikke er sted der skal bruges til udveksling af pirat/warez links eller er det rent utopi ?
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:03 #22
phylox2 : ja lidt ala den co-admin funktion der har været på tale tidligere. Eller den personlige black-liste funktion der tidligere har været på tale også. Så man kunne undgå at den her slags spørgsmål. For du har ret i, at det er ved at udvikle sig i en skidt retning. Alt for mange 300-points spørgsmål og dobbelt brugernavne og den slags pjat.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:04 #23
Det er da et forslag, som jeg syntes skulle bringes videre til ADMIN! :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:05 #24
gør du det?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:07 #25
Jeg tror ikke, at jeg har en email, men jeg kan da se, hvad jeg kan gøre! :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:09 #26
ellers kan vi vel levere forslaget som et indlæg til eksperten (ganske som de mange snyde indlæg der har været), evt. med link til dette spørgsmål!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:12 #27
Her sendt en e-mail!
Avatar billede al Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:13 #28
Man skulle næsten også lave en chatfunktion her.

Jeg har ca 15 mail om jeres samtale... :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:14 #29
info@eksperten.dk - burde virke. Ellers så har admin tidligere lagt sin email ud i andre tvivlsomme spørgsmål mener jeg. Eller kan vi bruge tigerdyrets forslag.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:14 #30
Ja - og tilsyneladende også 300 point ekstra på kontoen!
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:15 #31
al : fjern evt krydset nedenunder kommentar-boksen så er du ude ovre der problem. Og tillykke med de 300 tvivlsomme point.
Avatar billede roslev Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:23 #32
Jeg sendte en mail til admin så snart jeg så spm. Jeg har tidligere gjort opmærksom på manglen af en paragraf i reglerne der ophandler dette emne. Reelt set kan man ikke slette cyberbob\'s konto - for han har ikke overtrådt reglerne.
Avatar billede al Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:24 #33
Ja Ja jeg ved godt at jeg bare kunne havde fjernet krydset...

Fint med 300 point... jeg kan altid henvise ham til en warez+3d+studie+max+download søgning på yahoo...

Nu må vi se, han har ikke mailet mig endnu.
Avatar billede al Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:26 #34
Han er nok ligeglad med at blive slettet, han er oprettet i dag, og har lige nu kun 0 point (han fik de 300 i oprettelsen...)

Prøv selv at gå ind på hans \"miniside\"
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:30 #35
roslev -> spørgsmålet er vel om han ikke har overtrådt de interne regler i \"huset\". De står jo ikke nævnt nogle steder, hvilket de nok burde. Men lad os nu se hvad der sker i sagen, når admin kommer forbi.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 15:33 #36
Håber du finder hvad du søger, for det findes også let tilgængelig.
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:37 #37
Hej det er den forhenværende cyberbob. Jeg er meget ked af hvad jeg har gjort og jeg vil ikke gøre det igen. Jeg har slettet min bruger cyberbob og vil efter denne besked også slette denne. Jeg har lært min lektie og vil ikke have noget med ulovlige ting at gøre. Budskaber er kommet ind. Jeg har slette de småting som jeg havde på min computer. Tro det eller ej, men det er sandt. Sorry!
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 15:48 #38
hmmmm....så mangler du jo bare at overføre nogle point fra din gamle konto til din nye konto, så er du da rigtigt på den. Lad os nu se hvad der sker i sagen, din sidste handling taler jo for at du har lært noget af det.
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:53 #39
Undskyld at jeg ikke har slettet denne, men hvis nogen skrev til mig ville jeg kunne skrive igen. Hvad mener du med at jeg overfører points? Jeg sletter denne bruger i aften. Sorry
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:55 #40
Jeg har jo givet mine points væk til al.
Avatar billede al Nybegynder
22. oktober 2000 - 16:15 #41
hæ hæ, ja det har du jo...
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 16:18 #42
Hvad skal jeg gøre for at gøre det godt igen, jeg har slette de små ting på min computer, slettet min cyberbob bruger, lovet ikke at gøre det igen. Hvad skal jeg mere gøre. Jeg forstår heller ikke hvorfor det gik ud over mig da der allerede er en som har stillet dette spørgsmål på eksperten.dk.

Avatar billede msu Nybegynder
22. oktober 2000 - 16:57 #43
háha kool at gi ham email til bsa ;)

Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:05 #44
så var det jo bare synd at det var en forkert e-mail.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:17 #45
Sig mig lige, hvor gammel er du ? 10?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 17:41 #46
Hvor herre til Hest slet dog dette spørgsmål!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:44 #47
madzzz2 >> Er du slet ikke klar over, at den email bliver brugt til at ANMELDE piratkopiering ???

kharder >> Det var det jeg hentydede til, da jeg spurgte efter alder :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:51 #48
Har ikke læst alle indlæg, men vil lige undstrege at Eksperten ikke er lavet til udveksling af ulovligt materiale. Dem som overtræder denne regel, vil blive slettet ! Dette vil snarligst blive tilføjet de skrevne regler for Eksperten, så ingen er i tvivl.

Phylox2>> Tak for henvendelsen og din holdning :)
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:56 #49
Det må i virkelig undskylde. Jeg skulle nok alligevel have læst jeres krav, men da jeg havde set andre gøre det troede jeg at det var ok. Det må i meget undskylde, det vil ikke ske igen.
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:08 #50
Phylox2>> Det må du undskylde, at jeg har spurgt om det! Det er bare fordi der er så mange der spørger om ulovlige ting på Eksperten. Men ihvertfald undskylder jeg og lover at jeg aldrig nogensinde vil downloade noget ulovligt! Jeg har altså ikke tænkt over det.
Det var heller ikke meningen, at det skulle være en fuld version, bare en 30 days trail.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:11 #51
Hvis det bare skulle være en trail version, hvorfor kommer der så 200 popup vinduer ?? Det plejer der at gøre på warez sider og ikke på tucows.inet.tele.dk, vel ?

Det er ikke mig du skal undskylde for ...
Avatar billede roslev Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:38 #52
spacemaniac>> Hvilken udgave af CA var det?? Kan ikke finde det i deres back-issues på www.computerarts.co.uk !
Avatar billede phylox2 Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:04 #53
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Se PIGER! ... Fars regelforslag blev taget med :)
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
15. december 2002 - 21:26 #54
Jeg tror slet ikke du kan downloade full version men du kan moske få en crack til det
Avatar billede loonz Nybegynder
15. december 2002 - 21:28 #55
Bedre sent end aldrig Spirit...
Desuden er det vist herfra idéen med Co-Admins oprindeligt stammer fra.
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
15. december 2002 - 21:28 #56
Undskyld jeg læste først det hele efter jeg havde svaret