Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 11:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Sony Net MD

Jeg har et temmelig stort problem .. mine mp3´s lyder ganske normalt i winamp - men når jeg hiver dem ind i programmet til at overføre dem til min Net MD , så er der noget skratten , og det er der også når jeg hører dem på selve MD´en .. - nogen der ved hvad der kunne hjælpe ?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
24. december 2002 - 11:14 #1
Lytter lige med...
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. december 2002 - 11:14 #2
check kvaliteten og bit opløsningen på dine mp3-filer. Evt. prøv at dekode dine mp3'er med en ny/anden dekoder. Lav en test hvor du dekoder med 5 vidt forskellige metoder, og hør så alle 5. Èn må virke. ellers ved jeg det sgutte... men go' jul!
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 11:18 #3
og sangene er også max lave når man optager dem ind .. lidt skod ..
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 11:18 #4
det kan jo ikke passe at det er alt min musik der skumler såden .
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. december 2002 - 11:40 #5
har du prøvet ovenstående?
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 12:06 #6
ja
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 12:06 #7
Findes der et program hvor man kan booste volumen på sine mp3´s ?
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. december 2002 - 12:15 #8
cooledit er et godt audioprg.
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 14:31 #9
når der står (optical) under min line in . kan jeg så ikke bare optage direkte fra computeren ?
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 14:31 #10
via dens line out ?
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. december 2002 - 14:58 #11
jo.. hvis begge porte er optiske og den på comp. er sat op til formålet. Ellers ska du måske configge lidt på lydkortet. Jeg kender ik din opsætning så jeg ved ik hvordan...
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 15:19 #12
kan også være at mit lydkort ikke kan , det er jo bare et soundblaster 64 .. - ved ikke om det kan klare det .
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 15:20 #13
den gider ihvertfald ikke fatte at der kommer musik .
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. december 2002 - 16:19 #14
er det MD'en eller computeren der ikke spiller?... (opdagede lige du skrev booste volumen på MP3.. jeg troede du mente wav. der er cooledit nemlig ikke godt. brug CDex eller en anden grabber, der har normalizer funktion til mp3). hvordan har du connectet MD'en til din comp.?
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 22:10 #15
bare direkte , et kabel i MDen´s line in (hvor der står optical nedenunder) - og så en i computerens lin out .
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
24. december 2002 - 23:48 #16
Har faktisk lige fået det til at virke .. - fuskede en hel del ..
Vil dog lade dig få pointene da du prøvede ihærdigt at hjælpe :>
Avatar billede ohmish Nybegynder
25. december 2002 - 13:35 #17
ok.. hva var galt så?... Godt nytår!