Avatar billede ditloev Nybegynder
23. december 2002 - 23:31 Der er 8 kommentarer

Flere netkort på samme pc

Hej med jer

Er der en som kan fortælle mig hvad jeg gør forkert.
Jeg har istalleret 3 netkort på min kommende server, men når jeg går ind under enhedshåndtering så ser jeg kun et, og når jeg går ind under andre computere så ser jeg kun en LAN connection. Når jeg forsøger at finde ny hardware så siger computeren at der ikke er noget nyt at installere ?????
Og de sidder rigtigt alle 3 på hver sin PCI slot ??? HJÆÆÆÆLP
Avatar billede riversen Nybegynder
23. december 2002 - 23:53 #1
ikke engang ukendte enheder i enhedshåndtering?
Avatar billede ditloev Nybegynder
24. december 2002 - 00:07 #2
Nej heller ikke der ?????
Avatar billede riversen Nybegynder
24. december 2002 - 00:29 #3
har du prøvet at smide et netkort i den slot det fungerende netkort sidder i. Bare for at finde ud af om det er slottene, kortene eller deromkring det er galt
Avatar billede ditloev Nybegynder
24. december 2002 - 00:39 #4
Har prøvet alt ??????????????????????????+
Avatar billede riversen Nybegynder
24. december 2002 - 08:48 #5
hvad vil det så sige?
Avatar billede jones_net Nybegynder
24. december 2002 - 13:13 #6
har du prøvet at installere med de CD'er eller disketter der følger med kortene? det kan være de så kan findes...

/J
Avatar billede paepcke Nybegynder
08. januar 2003 - 13:59 #7
Er det 3 ens kort ? og er de sat til at bruge samme IRQ og osv. Idet de ofte er sat til det samme fra producenten ie. 3com ol. skulle dette være tilfældet kan det ændres med SW fra producenten
Avatar billede kane Juniormester
08. januar 2003 - 14:02 #8
hvad skal du bruge 3 netkort til?