Avatar billede thomasm Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 98 SR spiller ikke wav

Når jeg afspiller f.eks. en wav fil, eller når jeg skal afspille en cd gennem windows så spiller den ikke en skid. Men hvis jeg i f.eks. WinAMP vælger at spille i DirectSound så kommer der lyd. Nogen idé.
Avatar billede friiser Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:36 #1

Du kan prøve at højreklikke på højttalersymbolet nede i højrehjørne og vælge \" åben indstillinger for lydstyrke \", og se om der er noget der slået fra. Det er som reglt her fejlen ligger..

Held og lykke :)

~friiser~
Avatar billede thomasm Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:31 #2
Det kort jeg bruger er SB PCI 128.

Friiser - Jeg har kigget på det op til flere gange og der er ikke noget der er slået fra. Man kan endda se når der bliver afspillet wav(i VU meteret).
Avatar billede friiser Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:46 #3

Så ligger fejlen under egenskaber på dit lydkort...

Jeg har et SB live 256 og har haft samme problem, jeg fande fejlen der under...
Avatar billede thomasm Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:16 #4
Kan du huske hvilken egenskab du har ændret. Jeg synes ikke der er noget der umiddelbart kan associeres til wave.
Avatar billede thomasm Nybegynder
20. november 2000 - 06:58 #5
Jeg har formateret og så forsvandt alle problemerne(!). Jeg aner ikke hvad problemet har været, men det er væk nu. Du får svaret som tak for hjælpen.
Avatar billede friiser Nybegynder
20. november 2000 - 15:37 #6

Det var så lidt :)

~friiser~ bugger og takker for pointzene :)

Ha\' en god dag :)