Avatar billede mikkelmp Nybegynder
22. december 2002 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

av out = tv out ??????

hvad er forskellen på de to ting. Det er mit grafikkort, hvor der står av out, men der skulle meget gerne være tv out. Der står også s out, er det tv out?
Indgangen til s-out ligner en tv out, men jeg er ikke sikker på det. av out er en lille gul indgang, minder lidt om en af dem, der sidder på fjernsyn..
Der må være nogen, der kan hjælpe mig..

Mikkel
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
22. december 2002 - 17:43 #1
s-out er = super vhs det giver bedre billed en av out som er det gule stik som du også har på dit tv.

super vhs kan du også bruge på dit tv hvis du har sådan en indgang på det
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
22. december 2002 - 17:45 #2
hvis det er et lille gult stik og der står tv out på det er det´ det samme som av out dvs et video signal til dit tv fx
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
23. december 2002 - 19:19 #3
takker for poing samt god jul til dig :-)