Avatar billede diskodexter Nybegynder
22. december 2002 - 17:19 Der er 8 kommentarer

Damn... need help!

Hej allesammen.

Jeg står og skal lave denne her side til en badmintonklub. Og indtil videre går de meget godt. Designet er meget pænt men mangler noget i toppen. Kan ikke finde på noget fedt... Idéer er hvad der står højest på min ønskeliste! Hvis i gad hjælpe mig lidt med at komme videre ville det være lækkert.

Siden er http://www.braestrup.nyka.dk/badminton/

Tekst og billeder er bare som fyld for at få overblik.
Siden kan godt tage et stykke tid at loade, især menuen, fordi jeg ikke har konveteret billederne til jpg endnu. Ja, jeg ved det, jeg er doven.

Tak for hjælpen.

/Braestrup
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. december 2002 - 17:24 #1
et billed af deres hal som de træner i eller  nogle spiller (Gruppe billed)
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. december 2002 - 17:25 #2
og logo i den lille boks fks.
Avatar billede diskodexter Nybegynder
22. december 2002 - 17:54 #3
Som i kan se har jeg sat et banner ind nu til at fylde pladsen. Hvis ikke jeg finder på noget fedt, kan dette vel være en løsning?
Avatar billede izemate Nybegynder
22. december 2002 - 19:10 #4
syntes det ser fedt ud :)
Jeg syntes det ser fint nok ud med det der reklame banner...
men som de andre skriver så ville det optimale nok være et logo i dem lille boks foroven..
hmm måske kunne du som nævnt få nogle billeder (måske fra træning eller lingende) og klippe dem sammen (evt. kryder det lidt med noget flash) og så lægget et "gråt" laver med en meget lav opacity sådan at farvene ikke "bryder" designet...
men som sagt syntes jeg ikke at det ser dårligt ud med det der reklame banner..
ellers et folt og stil rent design :)

\\izemate
Avatar billede diskodexter Nybegynder
23. december 2002 - 10:01 #5
Ja, har også tænkt på noget billed-halløjsa. Men dem skal jeg lige have skaffet mig først :)
Avatar billede groggy Nybegynder
23. december 2002 - 20:27 #6
Du bør lige kigge på din side i Netscape. Der bliver din menu for bred og går ud over boksen. Det er tjekket i Netscape 7.01

Ellers er det et flot design. Men få nu overvundet dovenskaben og få ordnet billederne. :)
Avatar billede groggy Nybegynder
23. december 2002 - 20:28 #7
Og den er også gal i Opera. Der er samme problem med menuen samt forsvinder muligheden for at scrolle.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. december 2002 - 21:37 #8
(1)  En let overskuelig side

(2) Skrifttypen i menuen er lidt svær at læse, hvis du stadig vil beholde den synes jeg at du skal lave størrelsen større.

(3) Nogle rigtig gode farver som passer godt sammen.

(4) Hvorfor laver du de to bokse, hvor der ikke er noget indhold ude til højre side?

(5) Ingen af linksne virker