Avatar billede o_kais Nybegynder
22. december 2002 - 11:35 Der er 4 kommentarer

Hvordan ?

jeg kan ikke trykke højre mustast i en hjemmeside, der kommer ikke en boks ud..........så min spørgsmål er hvordan kan jeg trykke på højre mustast ?

Det vil jeg meget gerne vide og VIGTIGT

Tak...........
Avatar billede step2net Nybegynder
22. december 2002 - 11:38 #1
Hvad mener du helt præsist..
Der er nogle hjemmesider som beskytter deres hjemmeside med en kode, som gør at man ikke kan højre klikke.
Hvis man forsøger at højre klikke på de hjemmesider, så kommer der fordet meste et popup vindue med en besked eks. "Copyright Bent 2002" andre gange kommer der ikke noget.
Avatar billede n!nja Nybegynder
22. december 2002 - 14:47 #2
Hvis det er fordi du vil se kildekoden for hjemmesiden kan du bare gå op i "Vis" -> "Kilde" eller gå ind på denne side og indtaste adressen på siden du ønsker at se kildekoden for: http://www.html.dk/scripts/javascript/00027/eksempel.asp
Avatar billede n!nja Nybegynder
07. januar 2003 - 16:49 #3
...var der noget du kunne bruge???
Avatar billede n!nja Nybegynder
23. april 2003 - 10:12 #4
Sker der noget her eller hvad? :-)