Avatar billede lbknudsen Praktikant
22. december 2002 - 10:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Easy cd creator

Fik ved en fejltagelse installeret Easy CD creator version 4.xx på min pc. Den er ikke kompatibel med Xp og ved hver opstart får jeg en reminder om, jeg skal ind og hente nye drivere. Det skal man betale for, så det gad jeg ikke og afinstallerede det. Men beskeden kommer stadigvæk "A CD-recording driver is installed that might cause stability problems, including problems shutting down and problems using a CD/DVD drive. This driver will be disabled". Hvor bliver denne loaded, og hvad skal gøres for at fjerne denne fejl???
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 11:01 #1
gå ind i start menuen > søg efter> filer eller mapper og så skriver du easy cd creator i feltet, så skulle der gerne komme noget. Ellers gå ind i denne computer> c drevet> programmer> og så se efter easy cd creator, så bare slet hele mappen... det er nok min bedste ide
Avatar billede hcma Novice
22. december 2002 - 11:26 #2
Pas lige på. Er der ikke noget om at XP's indbyggede brænderprogram, er en skrabet udgave at Easy CD Cr.. ???
Så pas på hvad du sletter.
Avatar billede lbknudsen Praktikant
22. december 2002 - 11:38 #3
Neej, som sagt, så er programmet afinstalleret, så der eksisterer ikke noget easy cd creator på computeren -jo, et eller andet sted, ellers ville jeg jo ikke få fejlmeddelsen...
Avatar billede hcma Novice
22. december 2002 - 11:44 #4
Har du været inde i System ->Hardware ->Enhedshåndtering og se om der er konflikt der??
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
22. december 2002 - 12:20 #5
ibknudsen-->
ser her jeg har haft det samme problem

http://www.eksperten.dk/spm/294264
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
22. december 2002 - 12:24 #6
søg efter file der hedder cdr4vsd.sys
den ligger i windows/system/driver og slet den og genstart..så er problem løst...
Avatar billede hcma Novice
22. december 2002 - 13:38 #7
Du kan evt. også prøve at køre en RegClean.
Kan downloades her:  http://download.com.com/3000-2094-881470.html?tag=list
Avatar billede theranger Nybegynder
17. december 2003 - 17:50 #8