Avatar billede use-me- Nybegynder
21. december 2002 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

guider til brug af Swish 2

hey allesammen

Mit allerstørste juleønske er at lære at bruge swish...ikke macromedia flash...men swish. Derfor vil jeg sætte meget stor pris på folk som kunne give mig nogle urls til sider med gode guider til swish. De må meget gerne være skrevet på dansk.

På forhånd tak

Mvh

use-me-
Avatar billede wicked Juniormester
21. december 2002 - 15:01 #1
Hvis guiden må være på engelsk, er der vist en her: http://www.kirupa.com/developer/swish/
Avatar billede use-me- Nybegynder
21. december 2002 - 15:29 #2
den er intet værd..sorry
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 17:00 #4
desværre er der vist ikke nogen guider til swish på danks, men her lærte jeg det: http://www.flashkit.com/tutorials/3rd_Party/Swish/ ...faktisk lærte jeg det idag :) jeg brugte den anden øverste
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 17:03 #5
danks = dansk selvfølgelig... mine hænder vist i stykker for tiden :) nå men håber du kan bruge det
Avatar billede swiffer Nybegynder
27. december 2002 - 18:55 #6
Der fulgte da en med programmet? En meget detaljeret en, endda...