Avatar billede bad24 Nybegynder
20. december 2002 - 22:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i om siden?

http://3x.hopto.org

???
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
20. december 2002 - 22:17 #1
Ser fint ud! Smid nogle af menuerne over i venstre side også. Farverne går fint med hinanden :)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
20. december 2002 - 22:19 #2
linket virker ikke her hos mig.. ?
Avatar billede bad24 Nybegynder
20. december 2002 - 22:21 #3
åkej - takker - grunden til at nogle afjer ikke kan åbne den er måske forsi den er på en dårlig server "friserverplads.dk" - ikke alle kan se sider fra den server - ved ikke hvorfor!
Avatar billede mat Nybegynder
20. december 2002 - 22:33 #4
Det er en ganske ok side. Fint overskuelig (men damn, forsiden er lang).

Dog et par ting:

Det ville klæde topbanneret med en federe font på teksten, måske med nogle effekter.

Når det nu er en side dedikeret til UT hvorfor er der så generelle it-nyheder? ville det ikke give en skarpere profil kun at have UT relaterede emner, og så bruge tiden på at finde endnu flere af dem?

Der er sådan ca. to tons stavefejl derinde, det er ikke noget der øger det professionelle præg.

Forummet er jo en ikke et forum men en tagwall - og den bliver osse mere brugt som en sådan end et Unreal-forum.

..men som sagt er siden ganske fin (ligner alle de andre, men det skal sider af den art vel)

0 point?!? - fedterøv!

-mat
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 08:30 #5
Der hvor der står 3x.hopto.org nede i statusbaren blinker det helt vildt. Desuden er det ikke rart at man ikke kan se hvor links fører hen.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 08:31 #6
MHT jeres reklamer:

§ 5
Snyd og manipulation for at optjene beløb, der ikke retteligt bør optjenes (vurderes af Partner-ads.com) er naturligvis uacceptabelt og kan medføre øjeblikkelig sletning eller en kraftig advarsel ved mindre overtrædelser. Det er Partner-ads.com der suverænt afgører om der er tale om snyd eller manipulation og om det skal medføre sletning eller advarsel.

Som snyd opfattes alle tekniske eller menneskelige forsøg fra partneren selv eller hans omgivelser på at optjene beløb, som ikke retteligt bør optjenes.

Snyd omfatter bl.a.:
Automatiske kliks via scripts på partnerens side, klik foretaget af et eksternt program eller en robot, tvungne klik, exit-popups med reklamer, skjulte reklamer, framede reklamer (også iframe), registreringer og ordrer der ikke er reelle, 404 trafik, exit trafik, popup traffic systemer o.l.

Manipulation er forsøg at få andre til at foretage en handling som genererer optjente beløb, uden at annoncøren får en reel effekt og hvor formålet alene er at forsøge at tjene penge.

Manipulation omfatter bl.a.:
Spamming, konkurrencer der fordrer klik på reklamer eller anbefaling om at man klikker på reklamerne på siden.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 08:49 #7
You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page from the Internet address of your Web browser.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the friserverplads.dk home page.

HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Background:
This error is caused when the server has a list of IP addresses that are not allowed to access the site, and the IP address you are using is in this list.

More information:
Microsoft Support
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
23. december 2002 - 12:48 #8
Hey...
Synes at siden ser flot ud, men jeg giver startfirma.dk ret i, at du burde smide nogen af dine links over i højre side, så siden ikke har så lang en scroll :)

Ellers synes jeg at det er rigtig flot! :)

Hilsen
Dennis
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2003 - 12:23 #9
Udemærket.. Dog er pladsen til selv indholdet for trang
Avatar billede bad24 Nybegynder
15. januar 2003 - 16:03 #10
fuck dig stanislaw.
Hvorfor har du ikke sagt du har oprettet dette spøgsmål. Du skal sku' ikke bruge min bruger Grrr.

Det her må i MEGET undskylde, det er ikke mig der har oprettet dette spøgsmål, det er en af mine venner. Jeg ved ikke hvordan han har fået fat i mit password eller om han har gjort, det da han var på besøg.

Endnu engang undskyld
Jeg lukker det nu.

// Lars
Avatar billede djreder Nybegynder
15. januar 2003 - 16:13 #11
det vil vi ikke se iegn her på eksperten.dk du må simpelthen holde lidt mere styr på dine ing som koder osv.. :D

hvor ved du det fra at det var stanislaw??