Avatar billede smerteklub Nybegynder
21. oktober 2000 - 03:38 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

A conto points

Kunne man ikke gøre det muligt at afgive \'a conto points\' på modtagne svar.

Hvis et spørgsmål er oprettet med 100 points, og man fik et svar der dækkede delvis, så kunne man afgive f.eks. 30 points \'a conto\', hvorved svaret bliver reduceret til en værdi af 70 points.

Venlig hilsen
Painman på \'SmerteKlubben\' http://www.smerteklubben.dk
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2000 - 05:25 #1
det kan du også... bare klik på dit point-tal på dit spørgsmål når du er logget ind... så kan du ændre det...
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2000 - 09:29 #2
Nej keysersoze du taler om pointændring ikke om aconto, den mulighed mangler vi nemlig, det hasr smerteklub helt ret i. Man kan kun give point en gang så er det slut, så er det lige meget hvor mange gange man ændre point antallet. Det kan gøres lige så tit man vil så længe man ikke har accepteret.
Avatar billede doeleman Nybegynder
21. oktober 2000 - 10:33 #3
Jeg er bange for, at det vil betyde at færre spørgsmål vil blive lukket. Nogen vil måske altid lade et par points stå åben, hvis der nu senere kommer svar. Jeg synes det fungerer udemærket i øjeblikket.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2000 - 13:50 #4
Tja har du set hovr mange spørgsmål der allerede står åben. Det kunne måske også minske gentagelserne med ovennævnte mulighed. Hvis der bliver sat et behandlings tidsbegrænsning på. F.eks. 1 måned, så lukkes spørgsmålet uanset hvordan, så er det problem jo løst.

I dag er der desværre mange, som får deres svar også glemmer de alt om spørgsmålet og lukning af dette.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. oktober 2000 - 15:41 #5
Umiddelbart har vi ikke planer om at ændre point-givning, men vil i stedet forsøge at lave en \"autosvar-funktion\", som hjælper med at få lukket gamle spm., som er glemt eller gemt.
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2000 - 17:51 #6
andreas >> lyder kanon!